Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polisy już nie tylko w okienku. Ubezpieczenia Pocztowe ruszają ze sprzedażą online

Na stronie Ubezpieczeń Pocztowych można obecnie kupić polisy na mieszkanie lub dom oraz turystyczne

Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, działające pod marką Ubezpieczenia Pocztowe, dołączyło do grona firm sprzedających swoje polisy w kanale direct, czyli bezpośrednio przez własną witrynę internetową. Na stronie www.online.ubezpieczeniapocztowe.pl można znaleźć ubezpieczenia mieszkania lub domu oraz polisy turystyczne.

Przeczytajcie także: UFG zmodernizuje swój system do wykrywania nieubezpieczonych

Poprzez uruchomienie sprzedaży online firma chce się otworzyć na nowy segment klientów. Dotychczas ubezpieczeniowe ramię Poczty Polskiej opierało bowiem dystrybucję swoich produktów głównie na rozległej sieci placówek pocztowych, gdzie klienci mogli "przy okienku" poznać ofertę i zdecydować się na zakup polisy.

– Większość naszych ubezpieczonych to osoby, które odwiedzają placówki pocztowe i świadomie wybierają tradycyjny sposób zakupu ubezpieczenia. Wejście w internetowy kanał sprzedaży pozwoli nam trafić z ofertą do zupełnie nowej grupy docelowej, czyli do osób, które porównują ceny online i finalnie zawierają umowy ubezpieczeniowe bez jakiegokolwiek kontaktu z pośrednikiem – wskazuje Stanisław Sokołowski, wiceprezes Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych.

Przeczytajcie także: Startup zajmujący się ubezpieczaniem mieszkań chce wejść do Polski

Na stronie Ubezpieczeń Pocztowych klient może obecnie poznać ofertę polis mieszkaniowych oraz turystycznych i – jak zapewnia firma – dokonać szybkiej kalkulacji składki oraz zakupu ochrony. W kolejnym kroku ubezpieczyciel zamierza umożliwić zakup online produktów komunikacyjnych (takich jak OC czy AC) oraz kierowanych do małego biznesu. Towarzystwo chce również wejść ze swoją ofertą do porównywarek ubezpieczeń.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies