Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ubezpieczenia online i offline u pośredników kredytowych. Współpraca Europy, porównywarki Ocenapolis.pl i pośrednika UnilinkCash

Ubezpieczenia Europy trafią do porównywarki Ocenapolis.pl i pośredników UnilinkCash, którzy zyskają jednocześnie dostęp do wszystkich ubezpieczycieli obecnych w porównywarce

Pośrednik finansowy UnilinkCash, porównywarka ubezpieczeń Ocenapolis.pl oraz Europa Ubezpieczenia nawiązały współpracę. W efekcie produkty Europy trafią do porównywarki Ocenapolis.pl, za pośrednictwem której klienci będą mogli je kupić samodzielnie, ale i u agentów sieci UnilinkCash. Tym samym Europa trafia do nowych kanałów dystrybucji (porównywarka ubezpieczeń oraz ogólna sieć pośredników finansowych), Ocenapolis.pl zyskuje kolejnego partnera (do tej pory w ofercie porównywarki było 11 marek ubezpieczeniowych), a pośrednicy UnilinkCash mogą rozszerzyć swoją działalność o sprzedaż ubezpieczeń.

UnilinkCash w swojej ofercie ma kredyty i pożyczki 30 banków i firm pożyczkowych. Współpracuje z ponad 3 tys. autoryzowanych partnerów w całej Polsce. Na razie chęć sprzedaży wyraziło 500 z nich, z czego 200 przeszło już odpowiednie szkolenia i egzaminy. Pierwszymi produktami Europy, które trafiły do ich oferty, są ubezpieczenie turystyczne, ubezpieczenie utraty mobilności (Chroń prawo do jazdy) oraz assistance domowe. W I kw. 2021 r. będą mogli również sprzedawać ubezpieczenie nieruchomości, wyświetlacza telefonu Screenity, terminowe ubezpieczenie na życie oraz ubezpieczenie spłaty kredytu lub pożyczki (tzw. PPI, payment protection insurance).

Przeczytajcie także: Kolejny biznes ubezpieczeniowy sprzedany

Spodziewałabym się, że szczególnie ten ostatni produkt może skłonić pośredników do wejścia w sprzedaż ubezpieczeń. Jak tłumaczy Marcin Grabiec, prezes UnilinkCash i członek zarządu Ocenapolis.pl, PPI dobrze wpisuje się w ofertę pośrednika finansowego i jest dla niego łatwe do zrozumienia. A przy tym pozwala poprawić zyskowność prowadzonego biznesu, bo łączna prowizja dla pośrednika przy sprzedaży pożyczki wraz z ubezpieczeniem może sięgnąć 10 proc. udzielanego kredytu, co jest wartością wysoką jak na obecne warunki rynkowe.

Rozszerzenie działalności o sprzedaż ubezpieczeń może być ciekawym źródłem dodatkowego dochodu dla pośredników finansowych, borykających się z trudnościami wynikającymi z sytuacji epidemicznej i regulacyjnej. Aby jeszcze bardziej ich do ubezpieczeń przekonać, partnerzy stojący za tym projektem postanowili włączyć do oferty również ubezpieczenia komunikacyjne, których klienci najczęściej poszukują i które najchętniej kupują. Jako że Europa nie sprzedaje tego typu polis, dostęp do nich zapewni agentom UnilinkCash platforma Ocenapolis.pl.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenia Beesafe w porównywarce Porówneo

To internetowa porównywarka ubezpieczeń, która dzięki integracji z jedenastoma markami ubezpieczeniowymi umożliwia klientom poznanie ofert i zakup wybranego ubezpieczenia na swojej stronie internetowej. Teraz będą mogli korzystać z niej również pośrednicy finansowi przy stacjonarnej obsłudze swoich klientów. Ocenapolis.pl planuje również budowę aplikacji łączącej klienta z agentami oraz udostępnienie tym ostatnim rozwiązania typu CRM. Chce także docierać z ofertą biznesową do agentów ubezpieczeniowych, którzy obecnie nie współpracują z UnilinkCash, ale będą zainteresowani rozszerzeniem oferty produktowej.

Z kolei Europa Ubezpieczenia zyskuje w ramach tego partnerstwa dostęp do klientów sieci UnilinkCash oraz porównywarki Ocenapolis.pl. Ubezpieczyciel specjalizuje się zresztą w sprzedaży we współpracy z instytucjami finansowymi, a za sobą ma bardzo bogate doświadczenia partnerstw z bankami. I choć w ostatnim czasie coraz więcej widać go również w kanale B2C (m.in. poprzez aplikację Screenity, która – jak mogliście niedawno przeczytać w serwisie cashless.pl – trafiła do sprzedaży w kanale agencyjnym), to jak podkreśla prezes Marat Nevretdinov – swoją przyszłość upatruje głównie w skutecznych sojuszach B2B.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies