Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ubezpieczenie wyświetlacza telefonu będzie można kupić u agenta. Europa otwiera nowy kanał dystrybucji swojej apki Screenity

Agenci będą przekazywać klientom link afiliacyjny e-mailem, SMS-em, za pośrednictwem czatu lub w inny dogodny sposób

Europa uruchamia sprzedaż swojego ubezpieczenia wyświetlacza za pośrednictwem agentów ubezpieczeniowych. Screenity znajdzie się w ofercie pośredników należących do sieci ASF Premium.

Współpraca odbywa się w modelu afiliacji. Europa Ubezpieczenia generuje specjalny link sprzedażowy, który będzie dystrybuowany przez multiagentów wśród ich klientów. Link afiliacyjny może zostać przekazany klientowi w dowolny sposób: e-mailem, SMS-em, za pośrednictwem chatu lub też umieszczony na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych. Może też trafić do drukowanych materiałów promocyjnych. Jeśli klient zdecyduje się pobrać aplikację i wykupić ubezpieczenie, agent otrzyma prowizję. Na początku możliwość sprzedaży Screenity uzyskało kilkudziesięciu agentów ASF Premium, z czasem grono to ma zostać poszerzone.

Przeczytajcie także: Kolejny ubezpieczyciel sięga po blockchain

Screenity to aplikacja, za pośrednictwem której można kupić ubezpieczenie wyświetlacza telefonu. W razie szkody Europa zapewnia usługę wymiany wyświetlacza w modelu door-to-door – klient zgłasza uszkodzenie, a ubezpieczyciel wysyła kuriera, który odbierze urządzenie, zawiezie do naprawy i dostarczy z powrotem klientowi po wymianie ekranu. Ochroną można objąć zarówno nowe, jak i starsze smartfony.

Aby uniknąć wyłudzeń, apka weryfikuje, czy ekran nie jest już uszkodzony, i umożliwia zawarcie umowy, tylko jeśli smartfon przeszedł test pozytywnie. Cały proces zakupu przeprowadza się w aplikacji. Koszt ochrony to 12 zł miesięcznie, a płatności obsługuje PayU. Umowa odnawia się automatycznie. Nieco trudniej jest zrezygnować z ochrony – trzeba w tym celu wysłać do ubezpieczyciela e-mail. Aplikacja dostępna jest zarówno na urządzenia z systemem Android, jak i iOS.

Przeczytajcie także: PZU zlikwidowało 160 tys. szkód z wykorzystaniem AI

Sprzedaż swojego produktu Europa opiera głównie na współpracy z partnerami zewnętrznymi – instytucjami finansowymi, sklepami z telefonami czy komisami GSM. – Tworząc aplikację Screenity zakładaliśmy, że afiliacja będzie jednym z modeli sprzedaży ubezpieczenia wyświetlacza. ASF Premium to kolejny partner, który w oparciu o ten model oferuje Screenity. Liczymy, że nasze ubezpieczenie będzie ciekawym i wartościowym uzupełnieniem oferty agentów ubezpieczeniowych, którzy coraz częściej i chętniej komunikują się ze swoimi klientami zdalnie, za pośrednictwem maili, social mediów czy komunikatorów – mówi Dominik Marzec, odpowiedzialny w Europa Ubezpieczenia za rozwój kanału e-commerce i mobilny.

ASF jest pierwszą multiagencją, z którą Europa nawiązała współpracę. Dotychczas ubezpieczyciel sprzedawał swoje produkty głównie za pośrednictwem banków i innych partnerów z różnych branż, a także przez internet. Od września do kanału agencyjnego trafiły dwa produkty Europy: ubezpieczenia na wypadek zachorowania na Covid-19 oraz na wypadek utraty prawa jazdy. Teraz w ofercie agentów znajduje się również Screenity.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies