Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejna platforma do zakupu aut online. Tym razem swoje rozwiązanie przedstawia Santander Consumer Multirent

Na platformie AutoSalon można wybrać auto od dealerów z całej Polski i zapewnić sobie finansowanie zakupu

Santander Consumer Multirent uruchomił platformę AutoSalon, dzięki której przedsiębiorcy mogą bez wychodzenia z domu kupić auto i podpisać umowę leasingu. Cały proces przebiega całkowicie online, a klient jedzie do dealera dopiero po odbiór pojazdu, chyba że zażyczył sobie dostarczenia samochodu.

Przeczytajcie także: Santander Leasing uruchamia multisalon24.pl

Na stronie www.scmultirent.pl można przeglądać oferty wielu dealerów samochodowych z całej Polski. Po wyborze modelu klientowi zaprezentowane zostaną opcje finansowania w kilku wariantach. Składanie wniosku leasingowego odbywa się online, zdalnie również można podpisać umowę – za pośrednictwem dostępnych komunikatorów. Jak zapewnia Santander Consumer Multirent, proces wypełniania wniosku jest zautomatyzowany i nie wymaga podawania wielu danych. Przedsiębiorca może również wybrać dodatkowe produkty, takie jak ubezpieczenie czy karta paliwowa. W razie trudności na którymkolwiek z etapów klient może skorzystać z telefonicznego wsparcia doradcy.

Klienci mogą wybierać z oferty samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t, zarówno nowych, jak i używanych. A z czasem usługa AutoSalon ma zostać poszerzona również o ofertę motocykli i skuterów.

Przeczytajcie także: General Motors będzie sprzedawał ubezpieczenia pod swoją marką

AutoSalon to kolejna usługa tego typu wprowadzona w ostatnim czasie. Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o platformie multisalon24.pl, prowadzonej przez Santander Leasing. Wcześniej podobnym rozwiązaniem chwalił się należący do mBanku mLeasing, który wystartował z usługą mAuto. Z kolei PKO BP oferuje zakup aut na platformie Automarket.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies