Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejna na rynku platforma do zakupu samochodów online. Multisalon24.pl to usługa wdrożona przez Santander Leasing

Santander Leasing zapewnia, że klienci multisalon24.pl mogą liczyć m.in. na atrakcyjne rabaty oraz minimum formalności

Spółka Santander Leasing poinformowała o uruchomieniu zdalnej sprzedaży samochodów. W serwisie multisalon24.pl znajdziecie ponad 200 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t. To nowe pojazdy już wyprodukowane, co oznacza, że można je odebrać w ciągu maksymalnie 30 dni. Z opisu usługi wynika jednak, że jest to raczej witryna z ofertą aut gotowych do odbioru niż platforma do w pełni onlinowego zakupu samochodów.

Przeczytajcie także: Revolut przedstawia Pockets

Jeśli osoba odwiedzająca stronę, będzie zainteresowana samochodem, powinna przez formularz skontaktować się z operatorem platformy. Na podany email otrzyma ofertę, a doradca skontaktuje się z klientem w kolejnym dniu roboczym. Przygotuje też propozycję warunków leasingu z uwzględnieniem ubezpieczenia, Assistance czy karty paliwowej. Jeżeli klient zaakceptuje propozycję, zostanie zweryfikowana jego zdolność kredytowa, a w przypadku pozytywnej decyzji otrzyma od instytucji komplet dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy leasingowej.

Przeczytajcie także: UFG wprowadza własne rozwiązanie do potwierdzania tożsamości

Santander Leasing przekonuje, że za sprawą wynegocjowanych rabatów ceny pojazdów są konkurencyjne, a okres finansowania samochodów obejmuje przedział między 24 a 60 miesięcy.

Platforma multisalon24.pl to kolejne takie rozwiązanie, jakie pojawiło się na polskim rynku w ostatnim czasie. W serwisie cashless.pl mogliście już przeczytać, że należąca do mBanku spółka mLeasing uruchomiła internetową platformę mAuto umożliwiającą wybór i zakup samochodu w trybie online. Podobną platformę pod nazwą Automarket uruchomił PKO BP. Z kolei propagujący to rozwiązanie fintech Carsmile, poinformował niedawno o pozyskaniu dużego inwestora, czyli koncernu Naspers.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies