Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ranking Top Marka magazynu Press. I już wiecie, że w cashless.pl najłatwiej znaleźć informacje o branży płatniczej

Z rankingu Top Marka 2020 wynika, że najcenniejszymi markami płatniczymi w Polsce są Blik, PayPal, Dotpay oraz Visa i Mastercard a portalem, który dostarcza najwięcej informacji na ich temat jest cashless.pl

Magazyn Press opublikował ranking Top Marka 2020. Zawiera on zestawienie najcenniejszych na polskim rynku marek z różnych dziedzin. W branży płatniczej zwycięzcą okrzyknięto Blika, a w pierwszej piątce znalazły się jeszcze PayPal, Dotpay oraz organizacje płatnicze Visa i Mastercard. Gratulujemy zwycięzcom.

Przeczytajcie także: Blik w EnveloBanku

Natomiast przy okazji rankingu magazyn Press przygotował zestawienie mediów, które o branży płatniczej piszą najczęściej i dostarczają na jej temat najwięcej informacji. Z zestawienia wynika, że wśród portali internetowych na pierwszym miejscu jest cashless.pl. Spośród tytułów prasowych najczęściej o branży płatniczej pisała Rzeczpospolita, a jeśli chodzi o media społecznościowe prym wiedze Facebook.

Publikacja magazynu Press to kolejny w ostatnim czasie wyraz uznania roli serwisu cashless.pl na rynku branżowych portali informacyjnych. Kilka miesięcy temu w raporcie agencji Martis Consulting na temat aktywności i popularności, cashless.pl uplasował się na bardzo wysokim 7. miejscu wśród portali tematycznych, ustępując takim tytułom jak money.pl, bankier.pl czy forsal.pl, a wyprzedzając m.in. Strefę Inwestorów, parkiet.com czy analizy.pl. Więcej na ten temat w tekście Cashless.pl w czołówce portali finansowych według raportu agencji Martis Consulting.

Przeczytajcie także: Nowy rozdział w płatnościach za autostrady

Cashless.pl notuje systematycznie wzrosty czytelnictwa. Według danych Google Analytics w październiku serwis odwiedziło prawie 400 tys. tzw. unikalnych czytelników. To niemal dwa razy tyle co w październiku ubiegłego roku. Natomiast według danych porównywarki similarweb.com zasięg serwisu cashless.pl jest większy lub porównywalny z takimi międzynarodowymi portalami tematycznymi jak finextra.com, o czym możecie przeczytać tutaj.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies