Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Sierpień 2019 r. najlepszym miesiącem w historii cashless.pl pod względem liczby czytelników. Dziękujemy!

Z danych porównywarki SimilarWeb wynika, że w sierpniu serwis Cashless odnotował więcej odwiedzin niż popularna na świecie Finextra czy krajowi konkurenci tacy jak PRNews czy Fintek

Z danych Google Analytics, narzędzia do analizy ruchu wykorzystywanego przez twórców i administratorów stron internetowych wynika, że w sierpniu cashless.pl zanotował najlepszy pod względem liczby czytelników miesiąc w swojej historii. Google Analitycs pokazuje, że serwis odwiedziło w ubiegłym miesiącu ponad 230 tys. unikalnych czytelników, którzy wygenerowali prawie pół miliona odsłon.

Przeczytajcie także: Zobaczcie jak wygląda nowy serwis green-news.pl

Natomiast z danych SimilarWeb, ogólnodostępnej porównywarki stron internetowych, wynika, że w sierpniu cashless.pl zanotował ok. 365 tys. odwiedzin. To także rekord. Przy tym miesięczna liczba odwiedzin w serwisie Cashless była po raz kolejny większa niż na stronie popularnego na świecie i znanego też w Polsce serwisu Finextra, który zanotował ponad 250 tys. odwiedzin. Warto też zauważyć, że cashless.pl może pochwalić się znacznie większą liczbą odwiedzin niż krajowi konkurenci piszący o nowoczesnych technologiach w finansach, tacy jak PRNews czy Fintek.

W sierpniu, podobnie jak w poprzednich miesiącach, najpopularniejszymi tekstami w serwisie Cashless były newsy, którymi udało się wyprzedzić konkurencję. I tak np. artykuł o wprowadzeniu do sprzedaży pionowych kart debetowych przez mBank wygenerował prawie 45 tys. odsłon. Tekst o nowościach w serwisie transakcyjnym iPKO został otwarty 18 tys. razy. Podobnie jak ten o płatnościach odroczonych zapowiedzianych przez największą w Polsce platformę e-commerceAllegro.

Przeczytajcie także: Już w przyszłym tygodniu Cashless Breakfast o open bankingu

Sierpień był też pierwszym miesiącem, w którym siostrzany serwis Cashless, green-news.pl piszący o zmianach klimatycznych – odnotował według Google Analytics ponad 10 tys. unikalnych czytelników. Jest to warte podkreślenia, gdyż sierpień był dopiero trzecim pełnym miesiącem, w którym green-news.pl był widoczny w internecie. Serwis ten pozyskuje czytelników szybciej niż Cashless na podobnym etapie rozwoju, co tylko utwierdza w przekonaniu, że tematyka klimatyczna jest coraz ważniejsza dla internautów w Polsce. Wszystkim czytelnikom dziękujemy.

Fot. rawpixel, Pixabay

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies