Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ubezpieczenie na życie możecie kupić już całkowicie online. Aviva uruchomiła ePolisę

Aviva wprowadziła również funkcję cyklicznych płatności składek z karty

Aviva wprowadziła rozwiązanie umożliwiające zakup ubezpieczenia na życie w pełni online – ePolisę. W serwisie MojaAviva klient może zatwierdzić wniosek, opłacić pierwszą składkę i odebrać polisę. To nowość w Avivie, ale i na rynku. Dotychczas możliwość zakupu ubezpieczenia na życie całkowicie przez serwis internetowy była ograniczona – sprzedawano tak głównie polisy o wąskich zakresach, grupowe czy z niskimi sumami ubezpieczenia. Aviva przez swoją platformę udostępnia natomiast flagowe produkty.

Przeczytajcie także: Uniqa sfinalizowała przejęcie Axy

W ramach rozwiązania agent przekazuje wniosek o ubezpieczenie w czasie rzeczywistym klientowi.

Klient zapoznaje się z wnioskiem i zatwierdza go, po czym opłaca składkę samodzielnie w MojejAvivie.


Jak wspomniałam, funkcja ePolisa dostępna jest dla klientów kupujących flagowce Avivy – Twoje Życie lub Nową Perspektywę. Natomiast firma planuje dodać pozostałe produkty z portfela ubezpieczeń na życie. Ubezpieczyciel poinformował, że w ciągu pierwszego tygodnia od wdrożenia nowego rozwiązania skorzystało z niego już prawie 100 klientów.

Aviva informuje również, że od teraz za jej produkty można płacić, zlecając cykliczne płatności z karty. Dzięki temu klient nie musi pamiętać o regulowaniu składki za większość ubezpieczeń na życie. Po skorzystaniu z nowej opcji dzieje się to automatycznie.

Przeczytajcie także: Przez portal MojaAviva zlikwidowano już 15 tys. szkód

Przy okazji warto wspomnieć, że od wybuchu pandemii kilku ubezpieczycieli udostępniło możliwość zawarcia umowy ubezpieczenia na życie zdalnie – zazwyczaj zakres ubezpieczenia dobierany jest podczas rozmowy telefonicznej lub wirtualnego spotkania z agentem, a niezbędne dokumenty przesyłane są mailem. Po dopełnieniu formalności, potwierdzeniu tożsamości i opłaceniu składki klient otrzymuje polisę również mailowo. Tego typu udogodnienia wprowadziły np. MetLife, Nationale-Nederlanden, Prudential czy Ergo Hestia. Ta ostatnia firma umożliwia przy tym potwierdzenie polisy poprzez kliknięcie w link z przesłanej przez agenta wiadomości i podanie numeru PESEL lub hasła SMS.


KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies