Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Answear.com idzie w ślady Allegro. Też wybiera się na giełdę. Spółka już złożyła prospekt emisyjny

Answear.com to jeden z najpopularniejszych w Polsce sklepów internetowych z odzieżą

Spółka Wearco, właściciel platformy internetowej Answear.com, poinformowała o złożeniu prospektu emisyjnego do zatwierdzenia przez KNF. Firma chce pod koniec bieżącego roku zadebiutować na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych. Podmiot chwali się, że w ubiegłym roku jego przychody ze sprzedaży wyniosły 311,2 mln zł, czyli o ponad 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Skokowy wzrost zainteresowania zakupami w sieci ma sprawić, że tegoroczne wyniki będą jeszcze lepsze.

Przeczytajcie także: Ważna aktualizacja aplikacji Twisto

Platforma Answear.com działa od 2011 r. i obecnie jest dostępna w siedmiu krajach: Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, a także na Ukrainie, Słowacji i Węgrzech. Firma przekonuje, że jej sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie i żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30 proc. udziału w jej całkowitych przychodach. Na ofertę platformy składają się: markowa odzież, obuwie oraz akcesoria. Łącznie dostępnych jest około 80 tys. produktów. Część z nich to marka własna Answear LAB. Warto dodać, że spółka jest w trakcie rejestracji zmiany nazwy na Answear.com.

Przeczytajcie także: Pekao ma ofertę dla najzamożniejszych klientów

Kilka dni temu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o planowanym debiucie giganta polskiego e-commercena GPW wybiera się Allegro. Tym samym potwierdziły się doniesienia sprzed kilku tygodni. Firma przekonuje, że obecnie ma 12,3 mln aktywnie kupujących klientów oraz ok. 117 tys. sprzedawców wystawiających regularnie przedmioty na platformie. Spółka zamierza pozyskać z emisji nowych akcji ok. 1 mld zł. Sprzedaż obejmie także akcje obecnych udziałowców oraz kierownictwa podmiotu. Także i ten debiut planowany jest na IV kw. 2020 roku.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies