Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Booksy przejmuje konkurencję. Po połączeniu z GoPanache zyska pół miliona klientów

Szef startupu, Stefan Batory, nie wyklucza dalszych akwizycji

Mijający tydzień przyniósł ciekawe wieści z amerykańskiego rynku. Uznawany za pretendenta do tytułu jednorożca, a zatem firmy wartej przynajmniej miliard dolarów, startup Booksy przejął GoPanache, konkurenta działającego na rynku umawiania spotkań między usługodawcami i klientami. Firmy nie poinformowały, jakie są warunki tej transakcji. Wiadomo natomiast, że licząca 500 tys. osób społeczność GoPanache, ma w łatwy sposób migrować na platformę firmy z polskimi korzeniami.

Przeczytajcie także: W aplikacji Booksy pojawiła się ANG Spółdzielnia

Ostatnie miesiące z powodu pandemii i lockdownu były dla Booksy trudne. Kryzysowa sytuacja skłoniła jednak firmę do szukania nowych ścieżek rozwoju, czego przykładem jest współpraca z BNP Paribas oraz Aliorem. Warto wspomnieć, że GoPanache łączy klientów nie tylko z salonami piękności, barberami czy fryzjerami, ale również centrami odnowy biologicznej, gabinetami okulistycznymi, dentystycznymi czy weterynaryjnymi. Pojawiają się zatem kolejne segmenty do rozbudowy i wzrostu usługi.

Przeczytajcie także: Booksy wraca do gry po pandemii

Booksy oferuje aplikację mobilną umożliwiającą umawianie wizyt w branży beauty. Firma może się już pochwalić bazą 8 mln klientów. Startup założony kilka lat temu w USA pozyskał do tej pory od inwestorów blisko 50 milionów dolarów i stał się liderem w swojej dziedzinie. Na jesień zapowiedziano dużą aktualizację oprogramowania firmy. Co ciekawe, w komunikacie poświęconym fuzji, Stefan Batory, szef Booksy, stwierdził, że konsolidacja tego rynku dopiero się zaczyna, a on sam prowadzi już rozmowy z innymi podmiotami.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies