Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Goodie od Millennium w nowej odsłonie. Postawiono na personalizację i rekomendacje użytkowników

Aplikację zakupową pobrano do tej pory 1,7 mln razy

Millennium poinformował o nowej odsłonie aplikacji goodie stworzonej przez startup należący do banku. Dostęp do niej uzyskała już część użytkowników, a w kolejnych dniach apka powinna trafić na smartfony pozostałych. Podczas opracowywania nowej wersji programu postawiono na personalizację – apka ma się dopasowywać do użytkownika. Z kolei odświeżony layout oraz intuicyjna nawigacja mają ułatwić znajdowanie zakupowych okazji.

Przeczytajcie także: Klienci Millennium mogą zlecać przelewy z rachunków w sześciu innych bankach

Z komunikatu prasowego wynika, że po otwarciu aplikacji, na dole ekranu będą widoczne trzy zakładki. W części "Odkrywaj" użytkownicy znajdą oferty z gazetek promocyjnych i zniżki. Można je sortować, filtrować po kategoriach czy np. wyświetlić nowości z ostatniej doby. Z kolei w zakładce "Twoje goodie" użytkownik zobaczy opcje, z których najczęściej korzysta. Jest jeszcze zakładka "Profil" - znajdziecie w niej swoje ulubione marki, polubione okazje, można też dodawać i edytować swoje dane czy wysłać wiadomość do goodie. Kolejność prezentowanych sekcji można zmieniać.

W nowej odsłonie apki postanowiono także oddać głos społeczności – użytkownicy mogą polubić okazje, a na podstawie ich rekomendacji utworzą się rankingi. Odświeżone goodie pozwala sprawdzać rankingi najpopularniejszych okazji z danego dnia, tygodnia czy miesiąca, sortować je i filtrować. W apce można też dodawać produkty z gazetek bezpośrednio do wirtualnej listy zakupów. Pakiet z mapami galerii handlowych ma usprawnić zakupy. Bank informuje, że w goodie można w kilka chwil założyć kartę stałego klienta ponad 60 centrów handlowych na terenie całej Polski.

Przeczytajcie także: Więcej otwartej bankowości w Millennium

Firma pochwaliła się też, że liczba transakcji objętych programem goodie cashback była w czerwcu 2020 roku blisko pięciokrotnie wyższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Dzięki tej usłudze część pieniędzy wydanych podczas zakupów internetowych może wrócić na konto użytkownika. W kwietniu w serwisie cashless.pl pojawił się tekst, w którym mogliście przeczytać, że od momentu uruchomienia tego programu, klienci otrzymali 5 mln zł zwrotu. W marcu br. użytkownicy apki wykonali 180 tys. transakcji o łącznej wartości 17,5 mln zł.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies