Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejny bank zatrudnia Emplobota. Z wirtualnego rekrutera skorzysta Santander Consumer Bank

Dzięki funkcji autoinvite czatbot potrafi już inicjować rozmowy z kandydatami

Santander Consumer Bank poinformował o nawiązaniu współpracy z polską spółką Emplocity. Bank specjalizujący się w udzielaniu kredytów konsumenckich wykorzysta oferowanego przez tę firmę Emplobota w procesie rekrutacyjnym. Czatbot działający w oparciu o mechanizmy uczenia maszynowego ma ułatwić rekrutację.

Przeczytajcie także: Inpost wprowadza obsługę przez Asystenta Google

Emplobot rozmawia z kandydatami na Messengerze, można więc z niego korzystać zarówno na zwykłym "pececie", jak i na urządzeniach mobilnych. W przeciwieństwie do żywych rekruterów, pracuje przez całą dobę, więc konwersację można rozpocząć o dowolnej porze. Co ważne, narzędzie umożliwia przerwanie rozmowy i powrót do niej w wybranym momencie. Po rozmowie czatbot tworzy wirtualny profil kandydata i dopasowuje go do rekrutacji prowadzonych w banku.

Dzięki rozmowie i dopasowaniom, żywy rekruter ma ułatwione zadanie, może zaprosić na spotkanie kandydatów, którzy według bota najlepiej nadają się na dane stanowisko. Anna Dowhań-Kin, dyrektor w Santander Consumer Banku, uważa, że podstawowa korzyść wynikająca z wprowadzenia tego rozwiązania to oszczędność czasu, jaki w preselekcji pracownicy mogą poświęcić najlepszym kandydatom.

Przeczytajcie także: Nowość w Toyota Banku. Klientów obsłuży chatbot

Wersja Emplobota wprowadzona w Santander Consumer Banku posiada funkcję "autoinvite", która wysyła zaproszenia do wzięcia udziału w rekrutacji. Warto podkreślić, że rozwiązanie spełnia wymogi związane z RODO. Dane kandydata pozostają anonimowe do momentu, gdy wyrazi on zainteresowanie spotkaniem.

Narzędzie spółki Emplocity jest już wykorzystywane przez inne banki. W 2018 roku wdrożył je Santander Bank Polska. Kilka miesięcy później Emplobota zatrudnił mBank, a w połowie ubiegłego roku rozwiązanie wprowadził BNP Paribas. Na liście banków, które eksperymentowały z czatbotami, znajdziecie też m.in. Credit Agricole i Citi Handlowy.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies