Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Już możecie porozmawiać z InPostem. Firma wprowadza obsługę przez Asystenta Google

Asystent Google sprawdzi status przesyłki i zlokalizuje najbliższy paczkomat

Operator paczkomatów poinformował o nowym narzędziu obsługi klienta – z firmą można się teraz kontaktować za pomocą Asystenta Google. Po wypowiedzeniu frazy "Porozmawiaj z InPost" do dyspozycji użytkownika jest ChatBot Mat, którego można zapytać m.in. o najbliższy paczkomat, numer telefonu do kuriera czy status przesyłki.

Przeczytajcie także: Szybkie Nadania InPost pozwalają wysłać paczkę prawie bez formalności

Rafał Brzoska, prezes InPost, przekonuje, że bot został dobrze przyjęty przez klientów, więc zdecydowano się rozszerzyć jego zasięg o asystenta głosowego Google. Ma to usprawnić załatwianie spraw, ale szczególnie pomocne okaże się w przypadku osób niepełnosprawnych. Brzoska zapowiedział, że usługa będzie rozwijana i w przyszłości może informować użytkowników o nowych opcjach czy każdej zmianie statusu paczki.

Przeczytajcie także: InPost ma już 6 tysięcy paczkomatów

Z nowego rozwiązania mogą oczywiście korzystać użytkownicy smartfonów z Androidem. Ale jest ono też w zasięgu właścicieli sprzętu Apple. W tym przypadku konieczne jest zainstalowanie dodatkowej aplikacji, a obsługa asystenta okaże się trochę bardziej czasochłonna. Pewnie jednak znajdą się chętni, którzy po zamówieniu przesyłki z Aliexpress, zechą wypowiedzieć frazę "Porozmawiaj z InPost".

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies