Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allegro rozszerza program Smart. Od teraz w jego ramach także dostawy kurierem

Niestety, aby skorzystać z nowej opcji oferowanej przez Allegro, należy zamówić produkty o wartości min. 100 zł

Uruchomiona latem 2018 roku usługa Allegro Smart, pozwalająca wykupić abonament na pokrycie kosztów dostaw zakupów internetowych, doczekała się nowej opcji. W ramach programu można teraz korzystać z darmowych dostaw kurierem. Dotychczas w abonamencie dostępne były tylko dostawy do wybranych punktów odbioru przesyłek. Allegro Smart można wykupić w dwóch wersjach: rocznej, która kosztuje 49 zł, oraz miesięcznej za 8,99 zł. W obu przypadkach można przez trzydzieści dni testować usługę bezpłatnie. Dostawy są nielimitowane, a usługa obejmuje także darmowe zwroty.

Przeczytajcie także: Allegro testuje nową ikonę w aplikacji mobilnej

Aby móc skorzystać z darmowej dostawy z wykorzystaniem kuriera, należy jednak zamówić produkty o wartości przynajmniej 100 zł. W wersji z dostawą do punktu odbioru minimalne zamówienie musi wynosić 40 zł. Wówczas paczki dostarczane są do jednego z 20 tys. punktów, wśród których są placówki Poczty Polskiej, stacje Orlen, kioski Ruch, sklepy Żabka oraz automaty paczkowe Biedronki i Inpost. Szef Allegro, Francois Nuyts, podkreśla, że klienci używający Allegro Smart kupują czterokrotnie więcej niż pozostali użytkownicy serwisu i przekonuje, że dodanie nowej opcji dostawy podniesie ten wynik jeszcze o 50 proc.

Przeczytajcie także: Nowy abonament w ofercie Allegro

Jeśli zaś chodzi o Inpost, warto przypomnieć, że firma zarządzana przez Rafała Brzoskę weszła w sojusz z AliExpress. Klienci chińskiego giganta, którzy dokonają zakupów za minimum 5 dolarów, mogą liczyć na darmową dostawę przesyłki do paczkomatu. Łatwo się domyślić, że może to odciągnąć pokaźną grupę klientów od serwisu z polskim rodowodem. Nie dziwi zatem, że Allegro wyszło do konsumentów z nową propozycją. Ciekawe, czy to wystarczy, by odeprzeć atak azjatyckiego konkurenta.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies