Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria w mBanku. Na razie nie zalogujecie się na konto i nie zapłacicie w internecie. Ale karty już działają

mBank informuje, że przedłuża się przerwa w dostępie do jego usług związana ze zmianą czasu

Nie najlepiej zaczęła się niedziela dla klientów mBanku. Jak wynika z informacji opublikowanej przez tę instytucję m.in. na jej profilu na Twitterze, od kilku godzin zmaga się ze sporą awarią. W jej wyniku klienci nie mogą zalogować się na rachunek, zarówno jeśli chcą to zrobić za pomocą internetowego systemu transakcyjnego jak i przez aplikację.

Przeczytajcie także: mBank zmienia sposób naliczania mil w Miles&More

Z informacji mBanku wynika ponadto, że konsekwencją awarii jest też m.in. brak możliwości wykonywania płatności w sklepach internetowych np. za pomocą przelewu pay by link czy Blika. Na szczęście normalnie mają już działać karty, z których również nie można było przez kilka godzin korzystać.

Przeczytajcie także: mBank żegna się z hasłami SMS-owymi

mBank, podobnie jak wiele innych instytucji na polskim rynku, na minioną noc zaplanował przerwę techniczną. Miała ona związek z przeprowadzaną właśnie zmianą czasu z letniego na zimowy. Jak widać, w mBanku nie wszystko poszło zgodnie z planem i przerwa nieco się przedłużyła. Gdy awaria zostanie usunięta zaktualizuję tekst.

AKTUALIZACJA

Ok. godz. 12 w niedzielę mBank poinformował o usunięciu awarii. Można już logować się na rachunek za pomocą serwisu internetowego i aplikacji.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies