Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wpłaty gotówki Blikiem coraz bardziej dostępne. Wkrótce wprowadzi je Getin

Wcześniej usługa trafiła do oferty m.in. ING, Millennium, Pekao i BNP Paribas

Jak doniósł jeden z czytelników Cashless, Getin pracuje nad udostępnieniem swoim klientom nowej usługi, a mianowicie wpłat gotówki we wpłatomatach przy pomocy kodów Blik. Informację tę potwierdziło biuro prasowe banku. Nowa funkcja ma być dostępna w aplikacji mobilnej Getinu w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Przeczytajcie także: Getin zaoferował ubezpieczenia podróżne w aplikacji

Biuro prasowe Getinu nie podało na razie, w jakiej sieci wpłatomatów usługa będzie dostępna. Zakładam, że chodzi o urządzenia obsługiwane przez firmę IT Card (właściciel marki Planet Cash), z którą Getin od dłuższego czasu współpracuje w obszarze obsługi transakcji gotówkowych. Na razie nie wiem też, czy transakcje depozytowe Blikiem będą obarczone prowizją, a jeżeli tak, to w jakiej wysokości.

Udostępnienie przez Getin nowej usługi oznaczać będzie, że staje się ona powoli standardem w polskiej bankowości. Przypomnę, że korzystać z niej mogą już m.in. klienci Millennium (mogą wpłacać gotówkę w maszynach własnych banku), ING (Planet Cash), BNP Paribas (Planet Cash) i Pekao (Euronet i Planet Cash). Pieniądze za pośrednictwem aplikacji IKO we własnych wpłatomatach wpłacać mogą także klienci PKO.

Przeczytajcie także: To nie przez apkę Rossmanna są kłopoty z Google Pay

Natomiast plan wdrożenia tej funkcji przez Getin to kolejna w ostatnim czasie nowość w ofercie tego banku. Niedawno instytucja m.in. zintegrowała swoją aplikację z Apple Pay i Google Pay, co pozwala płacić zbliżeniowo smartfonem bez konieczności zamawiania plastikowej karty. W apce Getinu znajdują się też od niedawna ubezpieczenia turystyczne. Najwyraźniej kłopoty finansowe (w I kw. bank zanotował stratę w wysokości ok. 158 mln zł) nie hamują rozwoju elektronicznej oferty instytucji.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies