Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Na drugie urodziny Shumee chwali się, że ma już 220 tys. użytkowników miesięcznie

Polska platforma e-commerce założona przez byłego prezesa Banku Pocztowego liczy, że w II kw. będzie mieć już milion użytkowników

Shumee, platforma e-commerce założona na początku 2017 r. przez Szymona Miderę, byłego prezesa Banku Pocztowego, opublikowała komunikat podsumowujący I kw. bieżącego roku. Zbiega się on w czasie z drugą rocznicą wejścia firmy na rynek. Jak czytam w informacji prasowej w okresie od stycznia do marca spółka odnotowała transakcje o wartości 2,3 mln zł a tylko w marcu miała 220 tys. użytkowników.

Przeczytajcie także: Zniżki dla klientów BNP Paribas kupujących na Shumee

Shumee oferuje około 500 tys. produktów wystawionych przez setki firm, hurtowni i podmiotów dropshippingowych. Te ostatnie to rodzaj sklepów internetowych, które przyjmują zamówienia i przesyłają je do dostawcy produktów, a ten zajmuje się następnie ich wysyłką. Firma współpracuje m.in. z bankiem BNP Paribas i daje jego klientom rabat w wysokości 30 zł na zakupy o wartości minimum 60 zł. Każdy klient w czasie promocji trwającej do 21 lipca bieżącego roku może korzystać ze zniżek wielokrotnie. Warunkiem uzyskania rabatu jest jedynie płatność z rachunku przy pomocy przelewu pay by link.

Przeczytajcie także: Mała polska firma prowadzi sprzedaż przez internet średnio do 17 krajów

Władze spółki deklarują, że celem na II kwartał 2019 r. jest posiadanie łącznie w ciągu trzech miesięcy 1 mln użytkowników i podwojenie liczby transakcji do około 15 tys. oraz uzyskanie 5 mln zł przychodów ze sprzedaży. Chce też zwiększyć liczbę oferowanych produktów do około 650 tys. oraz wejść na rynki Wielkiej Brytanii, Niemiec, Czech i Rumunii.

Platforma oferuje produkty w takich kategoriach jak m.in. wyposażenie domu i ogrodu, zdrowie i uroda, elektronika, odzież, obuwie czy produkty dla dzieci. Bezpieczeństwo zakupów zapewnia program ochrony kupujących i proces weryfikacji sprzedawców.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies