Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Gwiazda sportu reklamuje cyfrowy bank. Adam Małysz w kampanii EnveloBanku

To początek współpracy byłego skoczka narciarskiego z Bankiem Pocztowym, do którego należy EnveloBank

- Wybrałem EnveloBank, bo jest w porządku - mówi Adam Małysz w reklamie, która od 1 kwietnia 2019 r. promuje produkt o nazwie "Kredyt w Porządku z niską ratą" z oferty Banku Pocztowego oraz jego cyfrowej marki - EnveloBanku. Sportowiec pojawi się nie tylko w spotach telewizyjnych, ale także w reklamach internetowych oraz na ulotkach i plakatach.

Przeczytajcie także: Bank Pocztowy zapowiada nową kartę, wspierającą Caritas

Kampania opiera się na haśle "być w porządku". W reklamie Adam Małysz tłumaczy, co to dla niego znaczy - "być sobą, niezależnie od tego, co osiągniesz, polegać na zaufanych partnerach, dzięki którym masz większe możliwości, zawsze trzymać za innych kciuki i pamiętać o tym, skąd jesteś". Bank wyjaśnia, że wybrał Małysza, ponieważ jest on "pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości, a Polacy od lat niezmiennie bardzo go lubią i darzą wielkim zaufaniem".

Kampania telewizyjna potrwa do końca kwietnia. Wizerunek Adama Małysza będzie też wykorzystany w reklamach internetowych oraz w mediach społecznościowych, a także na dostępnych w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej ulotkach, plakatach i animacjach na ekranach. W niektórych reklamach towarzyszyć mu będzie maskotka pandy, która będzie także używana w publikowanych w internecie filmikach objaśniających świat finansów i w konkursach dla internautów.

Przeczytajcie także: G rzegorz Halama w kampanii na temat cyberbezpieczeństwa

EnveloBank to cyfrowy bank należący do Banku Pocztowego. Umożliwia zarządzanie rachunkiem bieżącym za pośrednictwem internetowego serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Klienci Pocztowego mają mu za złe, że aby skorzystać z oferty EnveloBanku, muszą najpierw zamknąć swoje dotychczasowe konto. EnveloBank nie cieszy się też na razie zbyt wielką popularnością. Dla przykładu z marketu Google Play jego aplikację pobrano dotąd ponad 5 tys. razy. Jej średnia ocena wystawiona przez użytkowników to 2,3 gwiazdki na pięć możliwych.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies