Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Curve przywrócił program moneyback i usprawnił proces weryfikacji kart

Fintech oferuje nowym użytkownikom 1 proc. zwrotu z tytułu płatności u wybranych partnerów przez pierwsze 90 dni

Jak donoszą czytelnicy Cashless, w marketach z aplikacjami na urządzenia z systemami iOS i Android pojawiła się aktualizacja aplikacji Curve. Fintech przywraca w niej program Curve Revards, który parę tygodni temu został zablokowany. To moneyback, który w przypadku nowych użytkowników oznacza 1 proc. zwrotu płatności u trzech (przy koncie standardowym) lub u sześciu (przy koncie Black) wybranych sprzedawców przez 90 pierwszych dni korzystania z karty i aplikacji.

Przeczytajcie także: Curve wprowadzi Apple Pay i Google Pay

Jednocześnie fintech informuje, że poprawił proces weryfikowania dodawanych do jego aplikacji kart. Teoretycznie użytkownik powinien otrzymywać kod potrzeby do ich aktywacji w opisie opłaty, którą Curve, by sprawdzić, czy ma do czynienia z właścicielem karty, obciąża powiązane z plastikiem konto. Później środki są zwracane. Jednak do tej pory, na przykład w przypadku kart wydawanych przez mBank, często zdarzało się, że transakcje weryfikacyjne nie pojawiały się w historii rachunku lub wyświetlały się z kilkudniowym opóźnieniem. Użytkownik nie widział więc kodu i nie mógł zakończyć procesu dodawania karty.

Przeczytajcie także: Uber Black wkrótce w Warszawie

Curve to aplikacja mobilna wraz z kartą płatniczą. Jej użytkownicy mogą powiązać z apką właściwie dowolną liczbę kart wydanych przez różne banki, a następnie płacić za pomocą karty Curve z rachunku plastiku wskazanego w aplikacji. Transakcje w obcych walutach są rozliczane przez fintech po korzystnym kursie międzybankowym.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies