Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy system i aplikacja dla wszystkich klientów Nest od 28 stycznia

Część klientów Nest może korzystać z bankowości internetowej i mobilnej drugiej generacji od października. Z końcem stycznia trafi ona do wszystkich posiadaczy rachunków w tym banku

Klienci Nest Banku otrzymali właśnie informację, że od 28 stycznia będą mogli korzystać z nowej platformy transakcyjnej. Wcześniej, bo jesienią ubiegłego roku, została ona udostępniona tylko zakładającym nowe rachunki. Pozostałym od końca października ubiegłego roku bank stopniowo (grupami) dawał możliwość wyboru korzystania ze starej lub nowej wersji.
Przeczytajcie także: Nest Bank udostępnił płatności Garmin Pay
Od poniedziałku 28 stycznia 2019 r. poprzednia platforma dostępna będzie jedynie w trybie do odczytu. Logując się po raz pierwszy do nowego systemu klient skorzysta z dotychczasowego loginu, ale będzie musiał określić nowe hasło. W przypadku bankowości mobilnej, stara aplikacja przestanie działać i trzeba będzie z Google Play lub App Store pobrać nowe oprogramowanie. Logowanie do niego odbywać się będzie za pomocą dotychczasowych danych.

Nowa platforma elektroniczna banku została skonstruowana zgodnie z regułami otwartej bankowości. Ułatwia np. korzystanie z aplikacji SkyCash, a w przyszłości da klientom możliwość używania innych produktów, proponowanych przez fintechy, z którymi Nest nawiąże współpracę.

W rozmowie z Cashless, z którą możecie się zapoznać tutaj, dyrektor bankowości elektronicznej Nest Banku zapowiadała rozwiązania "ułatwiające codzienne bankowanie" m.in. szybkie i bezpieczne logowanie i autoryzację mobilną. Nowością jest też opcja "Saszetek" - elektronicznych kopert, w których można blokować pieniądze "nie do ruszenia" przeznaczone na konkretny cel np. wakacyjny wyjazd.
Przeczytajcie także: Tak było podczas Cashless Open Banking Breakfast
W aplikacji mobilnej ułatwiono obsługę finansów prywatnych i firmowych - między profilami można się przełączać po jednorazowym logowaniu. Klienci mogą też płacić mobilnie za pomocą Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, a w tym roku ma też być uruchomiony Blik.
Wprowadzone zmiany to pierwszy etap. Na wiosnę, na przełomie marca i kwietnia, bank zapowiada drugą odsłonę bankowości elektronicznej i kolejne nowości. Klienci mają mieć możliwość zaciągania historii swojego rachunku z innego banku; będą też rozwiązania związane z rodzinnym zarządzaniem domowymi finansami.
KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies