Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut ma już 900 tys. klientów. W 2018 r. fintech planuje ekspansję w USA, Australii, Kanadzie i Hongkongu

Założyciel firmy i jej prezes chwali się, że od czasu uruchomienia aplikacji obsłużono już transakcje o wartości 5 mld dolarów

Nikolay Storonsky, założyciel i prezes Revoluta podczas wczorajszej konferencji w Londynie podał kilka interesujących danych dotyczących działalności tego prężnie rozwijającego się fintechu. Jak donosi Business Insider, Revolut ma już 900 tys. klientów indywidualnych, z których ok. 600 tys. korzysta z aplikacji przynajmniej raz w miesiącu. Około 180 tys. użytkowników uruchamia apkę codziennie. Każdego dnia w aplikacji rejestruje się 3,5 tys. nowych klientów. Od udostępnienia usługi na rynku w 2015 r. Revolut przetworzył transakcje na kwotę 5 mld dolarów amerykańskich.

Przeczytajcie także: Oto karta wielowalutowa od mBanku i Visy

Revolut oferuje kartę przedpłaconą z logo organizacji Mastercard oraz powiązaną z nią aplikację, która pozwala użytkownikom tanio kupować i przesyłać różne waluty. Startup stale uzupełnia funkcjonalność kont i ma ambicję stać się globalną alternatywą dla tradycyjnej bankowości. Tak jak niemiecki N26.

Usługa jest także bardzo popularna w naszym kraju. Po ostatniej aktualizacji aplikacja dostępna jest w polskiej wersji językowej. Jednak Polska nie została wymieniona przez Storonsky’ego jako jeden z ważniejszych rynków. Jak pisze Business Insider, 60 proc. nowych klientów Revoluta to mieszkańcy kontynentalnej Europy, ale najwięcej z nich żyje i pracuje we Francji, Hiszpanii, Grecji i na Litwie.

Przeczytajcie także: Igoria zaoferuje szybkie przelewy na Wschód

Revolut planuje ekspansję na kolejnych rynkach. Jak twierdzi Storonsky, w I kw. 2018 r. fintech zaoferuje swoje usługi w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Singapurze i Hongkongu. Szybki rozwój Revoluta już wywołał reakcję banków, które chcąc zapobiec ucieczce klientów zaczęły oferować produkty przypominające kartę Revoluta. Wczoraj mogliście przeczytać np. o nowej karcie wielowalutowej mBanku i Visy. Cashless informował też Was o tym, że Igoria od dłuższego czasu pracuje także nad wielowalutową kartą płatniczą IgoriaCard. To zbliżeniówka Mastercarda, która ma pozwalać na transakcje w kilkunastu różnych walutach bez konieczności posiadania rachunków walutowych.

Źródło: Business Insider

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies