Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Awaria w ING Banku Śląskim. Część klientów nie może zalogować się na swoje konta

Bank pracuje nad rozwiązaniem problemu, ale na razie nie wiadomo, kiedy system transakcyjny będzie w pełni dostępny

Mniej więcej od półtorej godziny część klientów ING Banku Śląskiego nie może dostać się na swoje konta. Z nadesłanych do redakcji informacji wynika, że nie mogą zalogować się do systemu transakcyjnego przez komputer czy aplikację mobilną na smartfonach.

Przeczytajcie także: Czy będzie kolejny konflikt między UE a Polską?

Bank informuje, że trwają prace nad rozwiązaniem problemu. – Trwa analiza. Na razie nie mam informacji, kiedy system będzie w pełni dostępny – napisała do redakcji Cashless, Joanna Majer Skorupa, zastępca rzecznika prasowego Banku Śląskiego.

Przeczytajcie także: Przerwy w dostępie do bankowości internetowej

Z komentarzy zamieszczanych w sieci wynika, że nie działa także Blik a niektórzy klienci mają problem ze skorzystaniem z bankomatu i wpłatomatu. Natomiast jeśli komuś udało się zalogować na rachunek, nie może wykonać przelewu.

Aktualizacja 1:

Przed chwilą bank w informacji przesłanej do redakcji Cashless potwierdził, że nie działa zarówno bankowość internetowa jak i mobilna. – Niestety nie działa bankowość internetowa i mobilna. Problemy zaczęły się ponad godzinę temu. IT pracuje, żeby to naprawić – napisał rzecznik banku, Piotr Utrata. Dodał, że ING opublikował już informację dla klientów na swojej stronie internetowej oraz na Facebooku.

Aktualizacja 2:

Wygląda na to, że awaria w ING Banku Śląskim jest poważniejsza, niż to się z początku wydawało. Na swoim profilu na Facebooku Śląski zamieścił następującą informację: "Szacujemy, że system bankowości internetowej i mobilnej będzie niedostępny do około godziny 19.30. W związku z pracami związanymi z usunięciem awarii od godz. 17:00 do 19.30 nie będą również działać oddziały, bankomaty i wpłatomaty banku oraz sieci Planet Cash. Mogą również występować problemy z płatnościami kartą. W tej chwili robimy wszystko, aby przywrócić normalną pracę systemów. Przepraszamy Was za wszelkie niedogodności. O sytuacji będziemy informować Was na bieżąco".

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies