Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wkrótce nowe produkty w ofercie T-Mobile Usługi Bankowe

W kwietniu spadkobierca Alior Sync otworzył 17 tys. rachunków osobistych

Opublikowane dziś wyniki finansowe Deutsche Telekom, a wraz z nimi należącej do tej grupy kapitałowej sieci komórkowej T-Mobile Polska, uszczegółowiają informacje dotyczące dynamiki wzrostu liczby rachunków w TMUB. Kilka dni temu w serwisie cashless.pl napisałem, że T-Moible Usługi Bankowe mają już pół miliona klientów. Na koniec marca miało ich być 483 tys. co oznacza, że w kwietniu musiało ich przybyć co najmniej 17 tys.

To niezły wynik aczkolwiek trzeba dodać, że na rynku są banki chwalące się jeszcze lepszą dynamiką pozyskiwania nowych klientów. Na zakończonej przez chwilą konferencji prasowej Szymon Midera, prezes Banku Pocztowego powiedział, że kierowana przez niego instytucja otwiera co miesiąc 20 tys. nowych kont.

Przeczytaj także: W ciągu roku zniknęło prawie 300 placówek bankowych

Tymczasem TMUB podaje, że od stycznia do marca 2015 r. rachunki założyło w nim 83 tys. nowych klientów a w ubiegłym roku - 150 tys. Wcześniej TMUB zyskał 250 tys. klientów, którzy konta zakładali jeszcze w Alior Sync. To bank, na bazie którego powstał TMUB.

Przypomnijmy, że konkurencyjny Orange Finanse, prowadzony od jesieni ubiegłego roku przez francuski telekom wspólnie z mBankiem, ma ok. 100 tys. rachunków (po I kwartale było to 94 tys.).

Przeczytaj także: Niezłe wyniki płatności zbliżeniowych HCE

Pojawia się jednak pytanie, jaka część z tych rachunków jest aktywna. - Rosnąca liczba kont idzie w parze z aktywnością klientów. W całej bazie zwiększa się odsetek osób, które traktują TMUB dostarczane przez Alior Bank jako jedyny lub główny bank – deklaruje Igor Matejov, dyrektor ds. rynku biznesowego w T-Mobile Polska. Dodaje, że to dobry punkt wyjścia do wprowadzenia nowych produktów, które do oferty trafią w drugim i trzecim kwartale tego roku.

Chociaż oba banki nie podają, ile założonych w wyniku różnych promocji rachunków jest aktywnych, to jednak tajemnicą poliszynela jest, że w tym zakresie nie mają się czym pochwalić. Świadczą o tym choćby liczne bonusy przyznawane klientom za aktywację dostępu do rachunku.

Fot. CC-BY-SA-3.0

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies