Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Czy to będzie nowy trend w polskiej bankowości? PKO BP kupuje ZenCard, spółkę z branży fintech

To chyba pierwszy przypadek, gdy polski bank inwestuje w tego rodzaju przedsięwzięcie

ZenCard to polski startup, który wiosną 2014 r. znalazł się w gronie finalistów pierwszej edycji Start Path, programu Mastercard wspierającego tworzenie innowacyjnych rozwiązań w branży finansowej. PKO BP nabył 100 proc. udziałów tego przedstawiciela trendu fintech od funduszy Venture Capital: Experior Venture Fund i SpeedUp Group, od LMS Sp. z o.o. oraz od założycieli firmy. ZenCard jest znany z opracowania platformy, służącej do łatwej implementacji i zarządzania programami rabatowymi lub lojalnościowymi.

Przeczytajcie także: Mastercard szuka następców firmy ZenCard

Atutem rozwiązania zaproponowanego przez ZenCard jest sposób zapisywania się do programu lojalnościowego. Następuje to w kilka sekund bezpośrednio w POS-ie podczas dokonywania zapłaty, bez konieczności wypełniania papierowych formularzy. Jest to możliwe dzięki współpracy platformy z operatorami POS-ów.

Zaletą koncepcji ZenCardu ma być także to, że za każdym razem, gdy kupujący zapłaci swoją kartą lub telefonem w sklepie współpracującym z platformą, automatycznie zostanie naliczony rabat, gdyż terminal sklepowy łącząc się z systemem rozliczającym transakcję rozpoznaje kartę, której posiadaczowi należy się zniżka lub nagroda.

Przeczytajcie także: Nowi partnerzy w Priceless Specials

W komunikacie prasowym PKO BP można także wyczytać, że bank zamierza wykorzystać platformę do uporządkowania własnych programów promocyjnych i lojalnościowych oraz zaoferowania usługi swoim klientom biznesowym. Dzięki temu przedstawiciele sektora MŚP, którzy do tej pory nie dysponowali środkami na stworzenie własnych programów lojalnościowych, zyskają taką możliwość.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies