Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Właściciele kart Toyota Banku nie skorzystają już z usług assistance

Dostawcą usług assistance dla klientów banku było Europ Assistance

Toyota Bank zapowiedział wycofanie ze swojej oferty serwisów assistance. Od 1 listopada 2025 r. klienci tej instytucji nie będą mogli skorzystać z usług oferowanych w ramach serwisów: medycznego, domowego, concierge i moto.

Przeczytajcie także: Nowości w aplikacji Walutomatu

Usługi assistance, o których mowa, są organizowane przez Europ Assistance. Posiadacze kart płatniczych Toyota Bank mogli zdecydować, czy chcą płacić kilka złotych miesięcznie, by w razie potrzeby asystor zorganizował dla nich pomoc. Przykładowo opłata za serwis moto wynosiła 8 zł miesięcznie, a w zamian klient banku mógł liczyć na wsparcie w razie nieprzewidzianych sytuacji na drodze, obejmujące m.in. naprawę na miejscu zdarzenia lub holowanie, dostarczenie paliwa czy otwarcie i uruchomienie pojazdu. Z kolei serwis domowy (za 5 zł miesięcznie) dawał dostęp do takich świadczeń jak: naprawa sprzętu RTV/AGD oraz PC i urządzeń mobilnych czy drobne naprawy domowe i pomoc techniczna.

Przeczytajcie także: Revolut szykuje się do wdrożenia przelewów Blik na telefon

Toyota Bank to jeden z najmniejszych banków na polskim rynku, który specjalizuje się przede wszystkim w finansowaniu zakupu samochodów marek Toyota i Lexus. Natomiast oferuje też klasyczne produkty bankowe, aczkolwiek ich wachlarz nie jest szczególnie szeroki. Trzy lata temu instytucja wycofała się z wydawania kart kredytowych. Rezygnacja z usług assistance to kolejne uszczuplenie oferty.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies