
Dostawcą usług assistance dla klientów banku było Europ Assistance
Toyota Bank zapowiedział wycofanie ze swojej oferty serwisów assistance. Od 1 listopada 2025 r. klienci tej instytucji nie będą mogli skorzystać z usług oferowanych w ramach serwisów: medycznego, domowego, concierge i moto.
Usługi assistance, o których mowa, są organizowane przez Europ Assistance. Posiadacze kart płatniczych Toyota Bank mogli zdecydować, czy chcą płacić kilka złotych miesięcznie, by w razie potrzeby asystor zorganizował dla nich pomoc. Przykładowo opłata za serwis moto wynosiła 8 zł miesięcznie, a w zamian klient banku mógł liczyć na wsparcie w razie nieprzewidzianych sytuacji na drodze, obejmujące m.in. naprawę na miejscu zdarzenia lub holowanie, dostarczenie paliwa czy otwarcie i uruchomienie pojazdu. Z kolei serwis domowy (za 5 zł miesięcznie) dawał dostęp do takich świadczeń jak: naprawa sprzętu RTV/AGD oraz PC i urządzeń mobilnych czy drobne naprawy domowe i pomoc techniczna.
Toyota Bank to jeden z najmniejszych banków na polskim rynku, który specjalizuje się przede wszystkim w finansowaniu zakupu samochodów marek Toyota i Lexus. Natomiast oferuje też klasyczne produkty bankowe, aczkolwiek ich wachlarz nie jest szczególnie szeroki. Trzy lata temu instytucja wycofała się z wydawania kart kredytowych. Rezygnacja z usług assistance to kolejne uszczuplenie oferty.