Usługa ma stać się uzupełnieniem obecnych już w apce brytyjskiego fintechu wewnętrznych przelewów na numer telefonu
Revolut zaktualizował warunki korzystania z usługi Blik – wynika z doniesień czytelników cashless.pl. W nowym regulaminie znalazła się wzmianka o tym, że fintech umożliwi swoim klientom wysyłanie i odbieranie przelewów Blik na telefon. Jak mówi redakcji cashless.pl Stefan Bogucki, odpowiedzialny za komunikację Revoluta w Polsce, jest to przygotowanie do uruchomienia usługi na polskim rynku, które poprzedzone będzie programem pilotażowym.
Na ten moment wiadomo, że podobnie jak w przypadku innych nowych produktów, najpierw usługa zostanie udostępniona wąskiemu gronu użytkowników. Choć ostateczna data wdrożenia nowej funkcji uzależniona jest od wyników wspomnianego pilotażu, to przedstawiciel Revoluta nie wyklucza pojawienia się przelewów Blika na telefon w apce banku jeszcze w tym roku.
Revolut płatności kodem Blik udostępnił w listopadzie ubiegłego roku, a po pięciu miesiącach obecności usługi, aktywowało ją ponad 1 mln klientów brytyjskiej instytucji. Stefan Bogucki deklaruje, że przy okazji wdrożenia przelewów Blik na telefon fintechowy bank pochwali się nowymi statystykami.
W tym miejscu warto zaznaczyć, że Revolut oferuje już w swojej aplikacji przelewy na telefon. Klienci mogą je jednak wykonać jedynie na numer innego użytkownika Revoluta. Usługa Blika pozwala zaś na transfer środków na telefon osoby będącej klientem innego banku. Tym samym wdrożenie produktu może wpisywać się w szerszy plan Revoluta, jakim jest stanie się instytucją pierwszego wyboru.