Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank, ING i Credit Agricole. To zwycięzcy rankingu Mobilny Bank cashless.pl 2025

Mobilny Bank 2025 to druga edycja rankingu instytucji z Polski, które w najlepszy sposób odpowiadają na potrzeby współczesnych klientów

mBank zdobył 90 pkt., ING Bank Śląski – 86 pkt., a Credit Agricole 81 pkt. w drugiej edycji rankingu Mobilny Bank cashless.pl. Pozwoliło to tym instytucjom zająć pierwsze trzy miejsca w zestawieniu. Na czwartym miejscu uplasował się zwycięzca ubiegłorocznej edycji rankingu – Bank Millennium. Na kolejnych miejscach znalazły się zaś BNP Paribas, Pekao i Alior. Z całym rankingiem możecie się zapoznać w raporcie, który jest dostępny po kliknięciu w poniższy banner.

Przypomnę, że ranking powstaje w oparciu o dane uzyskane od banków za pośrednictwem ankiet. W tym roku na ich wypełnienie zdecydowało się 13 instytucji, a więc o dwie więcej niż przed rokiem. Banki, które biorą udział w naszym projekcie, obsługują zdecydowaną większość klientów na polskim rynku. Niniejszym cashless.pl dziękuje tym instytucjom, że zdecydowały się poświęcić czas, wypełnić ankiety i udostępnić swoje statystyki, co umożliwiło przygotowanie rankingu Mobilny Bank 2025.

Przeczytajcie także: Aion zmienia się w UniCredit

Uzyskane w ankietach dane liczbowe przeliczono na punkty według ustalonego klucza. Za każdy badany obszar można było otrzymać maksymalnie 10 punktów. Taką notę wystawiono bankowi z najlepszym wynikiem w danej kategorii. Punktacja kolejnych zależała od tego, jaką część rezultatu lidera uzyskiwały. W przypadku, gdyby wszystkie banki wypadły tak samo, wszystkie dostałyby w danej kategorii 10 punktów. Jeśli drugi bank miałby wynik o połowę gorszy od pierwszego – otrzymywałby notę na poziomie 5 punktów. Wyniki cząstkowe zsumowano, a następnie na ich podstawie wyznaczono punktację ogólną oraz miejsce w rankingu.

Przeczytajcie także: KNF rozszerza licencję Walutomatu

W tym roku oceniano banki w 12 kategoriach. Badano m.in. udział klientów aktywnie korzystających z kanału mobilnego w całej bazie klientów, udział rachunków zakładanych poprzez aplikację, popularność płatności mobilnych na tle transakcji kartowych, skalę korzystania z rozwiązań typu Google Pay i Apple Pay, udział klientów aktywnie korzystających z systemu Blik itd. Szczegółową metodę badania znajdziecie w raporcie. Zapraszamy do lektury.

Partnerem głównym tegorocznego rankingu jest mBank.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies