Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revolut poprawia obsługę klienta. Można już dzwonić do call center bezpośrednio z aplikacji

Konsultanci są dostępni w trybie 24/7, ale zadzwonić do nich mogą tylko klienci korzystający z planów Premium, Metal oraz Ultra i nie ma gwarancji, że będzie można rozmawiać po polsku

Revolut dodał do aplikacji nowy sposób kontaktu z zespołem obsługi klienta. Osoby korzystające z kont Premium, Metal i Ultra mogą teraz dzwonić i prosić o pomoc bezpośrednio z aplikacji. Aby to zrobić, należy kliknąć w ikonę profilu w lewym górnym rogu ekranu, wybrać opcję Pomoc, przewinąć w dół i wybrać Wsparcie dla klientów Ultra a następnie nacisnąć przycisk rozmowy w prawym górnym rogu ekranu czatu.

Przeczytajcie także:  Revolut: mamy wstępną zgodę na licencję płatniczą w ZEA

Klient przed rozmową zostanie jeszcze poproszony o wskazanie tematu rozmowy. Można wybrać spośród takich tematów, jak na przykład: karty, kredyt, krypto, oszustwa i bezpieczeństwo, przelewy, czy ubezpieczenia. Revolut deklaruje, że pomoc jest dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Biuro prasowe Revoluta zapytane o nową funkcję aplikacji przypomina, że połączenia głosowe wewnątrz aplikacji są dostępne od stycznia 2025 r., ale do tej pory zadzwonić mógł tylko konsultant w odpowiedzi na prośbę na czacie. Brytyjski fintechowy bank chciał w ten sposób wyeliminować sytuacje, w których oszuści dzwoniąc w tradycyjny sposób próbowali wyłudzać od klientów dane lub środki. Od teraz połączenie może zainicjować również klient.

Przeczytajcie także:  Co to jest eSim, jak go można zainstalować?

Z naszych informacji wynika, że mimo zatrudniania polskojęzycznych konsultantów (Revolut w Krakowie przyjął do pracy ponad tysiąc osób, w tym część w biurze obsługi), nie ma gwarancji, że klient z Polski zawsze połączy się z kimś, kto rozmawia w jego rodzimym języku. Należy się też liczyć z tym, że w miarę rozwoju technologii na prostsze pytania głosowo może odpowiadać bot. 

Natomiast można się domyślać, że połączenia głosowe w aplikacji z biurem obsługi klienta to następstwo innej usługi, którą oferuje Revolut. Bank zapowiedział uruchomienie pełnych mobilnych usług telekomunikacyjnych pod swoją marką. Ofertę obiecał przygotować jeszcze w tym roku. Polska jest wymieniana wśród krajów, w których taki projekt ma być realizowany w pierwszej kolejności.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies