Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Użytkownicy IKO mogą już zgłaszać w aplikacji szkody z ubezpieczeń mieszkań i autocasco

Dane polisy oraz numer konta do wpłaty uzupełniają się automatycznie, klientowi pozostaje tylko opisać szkodę

W aplikacji IKO pojawiło się udogodnienie dla posiadaczy polis PKO Ubezpieczenia. Klienci banku mogą przez apkę zgłosić szkodę z ubezpieczenia PKO Dom oraz z ubezpieczenia autocasco z pakietu PKO Moto.

Przeczytajcie także: Uniqa będzie ubezpieczać klientów mBanku przez kolejnych 12 lat

Klienci, którzy chcieliby w ten sposób ubiegać się o wypłatę odszkodowania, powinni po zalogowaniu się do IKO wejść do sekcji "Moje produkty". Po wybraniu odpowiedniej polisy należy kliknąć "Zgłoś szkodę". Dane polisy oraz numer konta do wypłaty uzupełnią się automatycznie, a klientowi pozostaje tylko opisać sytuację.

Przeczytajcie także: Pekao ma stanąć na czele grupy PZU

W aplikacji klient może także przeglądać swoje polisy, sprawdzić ich szczegóły czy harmonogram płatności. Bezpośrednio w apce może także kupić ubezpieczenia: oprócz wspomnianych PKO Dom i PKO Moto, także ubezpieczenie podróżne oraz ubezpieczenie na życie.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies