Dane polisy oraz numer konta do wpłaty uzupełniają się automatycznie, klientowi pozostaje tylko opisać szkodę
W aplikacji IKO pojawiło się udogodnienie dla posiadaczy polis PKO Ubezpieczenia. Klienci banku mogą przez apkę zgłosić szkodę z ubezpieczenia PKO Dom oraz z ubezpieczenia autocasco z pakietu PKO Moto.
Klienci, którzy chcieliby w ten sposób ubiegać się o wypłatę odszkodowania, powinni po zalogowaniu się do IKO wejść do sekcji "Moje produkty". Po wybraniu odpowiedniej polisy należy kliknąć "Zgłoś szkodę". Dane polisy oraz numer konta do wypłaty uzupełnią się automatycznie, a klientowi pozostaje tylko opisać sytuację.
W aplikacji klient może także przeglądać swoje polisy, sprawdzić ich szczegóły czy harmonogram płatności. Bezpośrednio w apce może także kupić ubezpieczenia: oprócz wspomnianych PKO Dom i PKO Moto, także ubezpieczenie podróżne oraz ubezpieczenie na życie.