Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Koniec Banku Smart coraz bliżej. Czy to będą barwy jego następcy?

W najbliższy wtorek właściciel zaprezentuje strategię instytucji, która przejmie klientów Smarta i BIZ Banku

Nie wiem jeszcze jak wygląda logo nowego banku, ale jego prawdopodobne barwy zdradza zaproszenie na wtorkową konferencję prasową związaną z prezentacją jego strategii. Uważam się za zwykłego faceta, a jak wiecie, tacy rozróżniają tylko kilka kolorów, m.in. fajne. Te zaprezentowane na zaproszeniu do takich bym zaliczył. Kwestia dyskusyjna, czy nadają się na barwy banku, ale w tym temacie musieliby się już wypowiedzieć marketingowcy.

Przeczytajcie także: Smart i BIZ znikną z rynku

Natomiast barwy te pasują w moim odczuciu do nazwy, jaką ma nosić następca Smarta i BIZ. Spekuluje się, że może to być nestusBank czy Nest Bank, kojarzące się z ciepłem rodzinnego domu. Z informacji Dziennika Gazety Prawnej wynika, że takie nazwy właściciel instytucji zarejestrował kilka tygodni temu w urzędzie patentowym.

Zmiany w Banku Smart i BIZ Banku to efekt nowego inwestora, który niedawno pojawił się u właściciela obu marek, czyli w FM PBP. Akcje banku kupił fundusz AnaCap a transakcja została wymuszona przez konflikt Komisji Nadzoru Finansowego z poprzednim głównym akcjonariuszem instytucji – funduszem Abris. Po zmianie inwestora z banku odszedł jego prezes Sławomir Lachowski i pojawili się nowi menedżerowie. Wśród nich np. były prezes Meritum Banku Bartosz Chytła.

Przeczytajcie także: Smart Bank przestaje być smart

Bank Smart, gdy wchodził na rynek dwa lata temu, był reklamowany jako pierwszy prawdziwie mobilny bank w Polsce. Umożliwił np. założenie rachunku osobistego od początku do końca za pośrednictwem aplikacji na smartfonie. Pozwolił również na pełne zarządzanie kontem i zakup nowych produktów z poziomu bankowości mobilnej. Od dłuższego czasu widać było jednak ducha zmian. Niedawno Smart zdecydował się np. na udostępnienie klientom obsługi w stacjonarnych placówkach.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies