Ubezpieczyciel zaproponuje polisy komunikacyjne dostępne przez stronę www i aplikację
Na polskim rynku debiutuje nowa marka ubezpieczeniowa – Redclick. Pod takim brandem działalność prowadzić będzie włoski ubezpieczyciel Genertel, o którego planach względem naszego rynku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl jako pierwsi już w styczniu.
Redclick ma zamiar oferować nad Wisłą ubezpieczenia komunikacyjne, w modelu cyfrowym. Polisy będzie można kupować za pośrednictwem platformy internetowej redclick.pl oraz przygotowanej w tym celu aplikacji mobilnej. Jak deklaruje firma, proces zakupu oferowanych przez nią produktów ma być prosty i szybki, a polisy będzie można łatwo dostosować do swoich potrzeb. Ubezpieczać będzie można samochody, motocykle i pojazdy dostawcze.
Genertel to marka należąca do włoskiej grupy Generali. Podmiot powstał w 1994 r., a szczyci się tym, że jako pierwszy we Włoszech zaczął sprzedawać polisy przez telefon i internet. Jak podaje na swojej stronie, jako pierwszy w Europie udostępnił klientom aplikację do ubezpieczeń, a także uruchomił pierwsze we Włoszech ubezpieczenie telematyczne, nagradzające za bezpieczny styl jazdy. Od 2007 r. Genertel działa również na Węgrzech, a od 2010 r. na Słowacji. W obu tych krajach obecny jest także główny brand grupy, czyli Generali.
– W Polsce zdecydowania większość osób robi zakupy online i wiele z nich chce korzystać z ubezpieczeń przez internet. Mając to na uwadze, wchodzimy do Polski wzmocnieni naszym doświadczeniem na włoskim rynku – komentuje Giacomo Trovato, szef Genertel.