Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wystartowała kolejna edycja Blikomanii. Do zdobycia nagrody o łącznej wartości ponad 3 mln zł

W tej edycji loterii każdego dnia losowany będzie m.in. jeden diament warty 15 tys. zł

Polski Standard Płatności, operator systemu Blik, poinformował o starcie Blikomanii. To już ósma edycja akcji, której zadaniem jest promowanie narzędzia płatniczego. Tym razem loteria potrwa do 23 czerwca br., a wartość zapowiedzianych nagród wynosi ponad 3 mln zł.

Przeczytajcie także: ING rekrutuje na stanowisko prezesa

W najnowszej odsłonie Blikomanii do zdobycia jest m.in. 70 diamentów o wartości 15 tys. zł każdy. Codziennie losowany będzie jeden kamień. Organizator informuje też, że każdego dnia do zdobycia będzie 100 czeków o wartości 200 zł oraz 20 czeków o wartości 400 zł. Te pierwsze można wygrać, płacąc kodem Blik, wykonując przelew na telefon czy wypłacając pieniądze z bankomatu. Czek o wyższej wartości mogą wylosować uczestnicy akcji, którzy płacą Blikiem zbliżeniowo.

Organizator podał także, że wszystkim uczestnikom przysługuje nagroda gwarantowana w postaci 1000 GB na 30 dni w ofercie na kartę Plusa lub Plusha oraz pakiet Start na 30 dni w serwisie streamingowym od Polsat Box Go.

Aby stać się uczestnikiem loterii, należy wejść na stronę blikomania.pl i wypełnić formularz rejestracyjny, w którym trzeba podać m.in. imię, nazwisko, numer telefonu czy adres mailowy. Uczestnik musi też zrealizować z pomocą integratora płatności Tpay transakcję rejestracyjną o wartości 1 zł. Każda wpłata zasili konto Fundacji Uniwersytet Dzieci i zostanie przeznaczona na realizację działań edukacyjnych skierowanych do dzieci, nauczycieli i osób starszych, a dotyczących m.in. bezpieczeństwa w sieci.

Przeczytajcie także: Janusz Wojtas został prezesem Trasti

Pierwsza Blikomania odbyła się w 2016 roku. Sam Blik pojawił się na rynku na początku 2015 roku i był efektem porozumienia sześciu banków. W obecnej edycji Blikomanii udział bierze 19 banków, które udostępniają to rozwiązanie w swoich aplikacjach mobilnych. PSP podaje, że na koniec ubiegłego roku z Blika aktywnie korzystało niemal 16 mln użytkowników, którzy od stycznia do grudnia zrealizowali niemal 1,8 mld transakcji o wartości blisko ćwierć biliona złotych. Dla porównania: na koniec 2017 roku było to 6 mln użytkowników. We wspomnianym roku zrealizowali oni 33 mln transakcji Blikiem o wartości ponad 4,5 mld zł.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies