Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Generali pomaga klientom chronić się przed atakami hakerów. Ubezpieczyciel do swoich cyberpolis dodaje klucze U2F

Oferta powstała we współpracy z grupą MCX i producentem kluczy YubiKey

Generali postanowiło wesprzeć swoich klientów firmowych w walce z cyberatakami. Przedsiębiorcy, którzy wykupią w Generali polisę na wypadek cyberincydentów, otrzymają pakiet 10 kluczy sprzętowych U2F.

Przeczytajcie także: Insly pozyskało 1,5 mln funtów finansowania

Klucze U2F pomagają zwiększyć bezpieczeństwo logowania się na różnego rodzaju konta, np. bankowe (usługa dostępna tylko w niektórych bankach), pocztowe, do różnych serwisów, ale też chociażby do systemów firmowych. Ich użytkownik może bowiem zdecydować, że dostęp do tych miejsc może mieć tylko osoba posiadająca klucz sprzętowy, a więc fizyczne urządzenie, które przyłoży do smartfona lub włoży do portu USB w komputerze. Dzięki temu nawet jeśli oszust wykradnie dane logowania prawowitego użytkownika, nie będzie mógł się zalogować, bo nie będzie posiadał jego klucza.

W ramach współpracy z grupą MCX, wyspecjalizowanym dostawcą rozwiązań z zakresu cybersecurity, oraz Yubico – producentem kluczy YubiKey, Generali przekaże swoim klientom pakiet 10 kluczy U2F/FIDO. A jeśli firma chciałaby wyposażyć w klucze większą liczbę pracowników, to będzie mogła skorzystać ze specjalnej oferty MCX, niedostępnej dla klientów detalicznych. Jak podkreśla Generali, klucze sprzętowe są niewielkie, a przy tym wytrzymałe oraz wodoodporne. Można mieć je zawsze przy sobie, a ich obsługa ma nie sprawiać żadnych trudności. YubiKey nie posiada baterii ani daty ważności.

Przeczytajcie także: Unilink przejął jedną z większych polskich multiagencji

Generali oferuje klucze jako dodatek do swojej polisy CyberRED, czyli kompleksowego ubezpieczenia ryzyk związanych z naruszeniem cyberbezpieczeństwo. Ubezpieczenie ma charakter modułowy i w zależności od wybranego wariantu klient może liczyć m.in. na pomoc w złagodzeniu skutków udanego phishingu, wsparcie prawne, finansowe i wizerunkowe w przypadku naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, pokrycie kosztów przestoju wynikającego z cyberincydentu czy całodobowe wsparcie ekspertów od cyberbezpieczeństwa. Rozszerzenie oferty o klucze U2F jeszcze bardziej wzmacnia prewencyjny charakter polisy – ubezpieczyciel nie tylko pomoże w razie cyberataku, ale też wspiera firmę w dążeniu do tego, by ataki hakerów nie były skuteczne.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies