Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Promocja Karty Kredytowej z Żubrem. Do zdobycia są punkty w programie Mastercard Bezcenne Chwile

W akcji udział mogą wziąć osoby, które nie posiadają jeszcze kredytówki Pekao

Pekao zachęca obecnych i nowych klientów do wzięcia udziału w promocji Karty Kredytowej z Żubrem. Mogą z niej skorzystać osoby, które nie posiadają jeszcze kredytówki tego banku i nie są uczestnikami programu Mastercard Bezcenne Chwile.

Przeczytajcie także: InPost Pay już działa

Aby wziąć udział w akcji, należy do końca br. podpisać umowę o Kartę Kredytową z Żubrem, a następnie do końca stycznia 2024 roku przystąpić do wspomnianego programu Mastercarda. Od klienta wymaga się także wykonania kredytówką transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę minimum 250 zł w każdym z trzech kolejnych miesięcy po zapisaniu się do programu.

Bank wyjaśnia, że liczba przyznanych w promocji punktów zależy od pakietu kredytówki. W pakiecie Standardowym można zyskać maksymalnie 16 tys. punktów, w pakiecie Złotym 32 tys. punktów, a w pakiecie Platynowym do 48 tys. punktów. Punkty te można wymieniać na nagrody, w tym vouchery zakupowe do Allegro, Decathlonu, Empiku, Intersportu, Smyka czy RTV Euro AGD.

Przeczytajcie także: Zaczynają się roszady personalne w VIG-u

Niedawno mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że Pekao zachęca do zakupu oferowanych przez siebie ubezpieczeń komunikacyjnych. Także i w tym przypadku kusi posiadaczy pojazdów dodatkowym benefitem w postaci punktów w programie lojalnościowym Mastercarda. Klienci banku mogą wybrać polisę PZU lub Link4. Umowę zawrą za pośrednictwem aplikacji PeoPay, bankowości internetowej Pekao24, a także telefonicznie lub w placówce.

Pekao poinformował też, że od momentu wprowadzenia do oferty Karty Kredytowej z Żubrem (w kwietniu 2022 roku) z tego produktu skorzystało 100 tys. osób. Z danych zebranych przez serwis cashless.pl wynika jednocześnie, że na koniec II kw. klienci indywidualni Pekao posiadali łącznie ponad 620 tys. kredytówek. Dało to instytucji czwarte miejsce na rynku.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies