Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Bilety24 umożliwiają zakup ubezpieczenia na wypadek konieczności rezygnacji z imprezy. Ochronę zapewni Signal Iduna

Ubezpieczyciel zwróci koszt biletu, jeśli klient nie będzie mógł wziąć udziału w wydarzeniu z przyczyn losowych

W serwisie Bilety24 pojawiła się możliwość zakupu ubezpieczenia na wypadek konieczności rezygnacji z udziału w wydarzeniu. Ochronę zapewnia w tym wypadku Signal Iduna.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenia komunikacyjne w aplikacji Revoluta

Ubezpieczyciel zwróci koszt biletu na wydarzenie kulturalne, sportowe bądź rozrywkowe, jeśli ubezpieczony nie mógł wziąć w nim udziału z przyczyn losowych. Ich katalog liczy 28 pozycji, w tym nagłe zachorowanie, nieszczęśliwy wypadek, śmierć osoby bliskiej, opóźnienie o co najmniej 2 godziny pojazdu komunikacji publicznej, którym ubezpieczony podróżuje na wydarzenie, wypowiedzenie umowy o pracę czy poważna szkoda w mieniu ubezpieczonego.

Suma ubezpieczenia jest równa cenie zakupu biletu, przy czym maksymalnie może to być 5 tys. zł na osobę. Od ceny biletu zależy również wysokość składki ubezpieczeniowej, którą płaci się online przy okazji zakupu biletu w serwisie Bilety24.

Przeczytajcie także: BNP Paribas Cardif dostarczy ubezpieczenia dla klientów Velo

Bilety24 jest kolejnym serwisem, który zdecydował się na współpracę z ubezpieczycielami i zaoferował swoim klientom możliwość zabezpieczenia się na wypadek konieczności rezygnacji z udziału w imprezie. W czerwcu analogiczny program został uruchomiony w serwisie Ekobilet.pl, a za jego przygotowanie odpowiada Europ Assistance. W serwisie cashless.pl mogliście także przeczytać o współpracy serwisu biletyna.pl z Colonnade, Going z Uniqą i eBilet.pl z PZU.

Sprzedaż biletów jest bowiem jednym z bardzo naturalnych kontekstów dla oferowania ubezpieczeń w modelu embedded insurance – czyli przez partnerów nieubezpieczeniowych, jako dodatek do ich oferty. Więcej na temat tego nurtu, a także możliwych kierunków jego rozwoju przeczytacie w tekście: Ubezpieczyciele przestali się bać roli fabryki produktów. Szykują się na embedded insurance.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies