Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Euronet zmienia logo. Najpierw w sieci, potem nowy wygląd uzyskają bankomaty i wpłatomaty

W aktualizacji wykorzystano m.in. nowy kolor oraz nowoczesną czcionkę

Euronet zaprezentował zmiany w swojej identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Aktualizacja ma odpowiadać odświeżaniu strategii firmy, którą zaprezentowano pod koniec ubiegłego roku.

Przeczytajcie także: Revolut z bezpośrednim połączeniem z systemem SEPA

Na nowe logo składa się m.in. kolor niebieski, nawiązujący do historii firmy, ale połączono go z zielenią seafoam. Wykorzystano motyw flagi i bardziej współczesną czcionkę. Początkowo nowa identyfikacja wizualna pojawi się na stronie firmy oraz w mediach społecznościowych, potem przyjdzie kolej na odświeżenie wyglądu bankomatów i wpłatomatów – proces ten ma potrwać dwa lata.

Przeczytajcie także: Wystartowała kolejna edycja Blikomanii

Z serwisu cashless.pl możecie się dowiedzieć, że w grudniu 2022 roku w Polsce działało 6974 bankomatów Euronetu, co pozwoliło firmie utrzymać pozycję lidera na naszym rynku. Podobnie wygląda to w przypadku wpłatomatów, których na koniec roku Euronet miał u nas 3351. O ile jednak bankomatów ubyło o niemal 30 względem września, o tyle wpłatomatów przybyło – było ich więcej o 46.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies