Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Movcar uruchomił polskojęzyczną wersję swojej platformy. Na razie bez usług finansowych

Movcar to rumuński startup, który oferuje narzędzie będące "asystentem kierowcy" – przypomina o terminach związanych z eksploatacją i pomaga śledzić wydatki

Ruszyła polska wersja językowa platformy Movcar. Narzędzie oferowane jest przez działający w Rumunii startup, który wspiera swoich klientów w zarządzaniu różnymi sprawami związanymi z samochodem.

Przeczytajcie także: W AnyPark mogą się pojawić usługi finansowe

O pracach nad udostępnieniem polskojęzycznego serwisu mogliście już przeczytać w cashless.pl, w tekście Movcar planuje wejść do Polski. Oferuje aplikację dla kierowców i menedżerów flot. A z informacji opublikowanych na nowej stronie tej firmy można się dowiedzieć, jakie warunki Movcar proponuje polskim klientom. Dla użytkowników indywidualnych oraz niewielkich flot (ograniczona liczba pojazdów) narzędzie jest darmowe i umożliwia m.in. wprowadzenie dokumentów dotyczących auta i otrzymywanie powiadomień o powiązanych z nimi terminach, np. badań technicznych, ubezpieczeń, końca ważności winiety itp. Kierowca (bądź zarządca floty) może też śledzić przebiegi pojazdów, a także monitorować wydatki związane z autem i przechowywać faktury.

Nieco większe floty za te same funkcje zapłacą po 5 zł miesięcznie za auto lub 30 zł rocznie. Bogatszy zestaw usług przewidziano w najwyższym pakiecie, kosztującym za pojazd 10 zł miesięcznie lub 60 zł rocznie. Korzystający z niego będą mogli utworzyć dowolną liczbę kont administratora floty, a także liczyć m.in. na całodobowe wsparcie techniczne, możliwość tworzenia flot podrzędnych czy przesyłanie danych z arkusza kalkulacyjnego.

Movcar pozwala również menedżerom flot na wysyłanie wiadomości push do poszczególnych kierowców korzystających z aplikacji, czy udostępnianie im niezbędnych danych pojazdu i dokumentów. Pomaga też w automatycznym tworzeniu raportów i analiz na temat floty.

Przeczytajcie także: Autopay wprowadzi e-winiety

Wydaje się, że jak na razie polska wersja Movcaru zainteresować może głównie zarządców flot jako cyfrowa alternatywa dla przypomnień z kalendarza i arkuszy kalkulacyjnych, umożliwiająca przechowywanie informacji o flocie (o pojazdach, dokumentach, fakturach czy kierowcach) w jednym miejscu ze zdalnym dostępem. Na tę chwilę nie ma w niej usług finansowych, które mogłyby bardziej zainteresować klientów indywidualnych, a z których korzystać mogą użytkownicy aplikacji na jej macierzystym rynku. W Rumunii platforma umożliwia bowiem również m.in. zakup ubezpieczeń, zgłaszanie szkód, wzywanie assistance, płatności za parkingi i winiety. Docelowo tego typu usługi mają się pojawić także w ofercie dla kierowców znad Wisły.

Rumuńskiemu startupowi przyjdzie się jednak zmierzyć z konkurencją w postaci innych dostawców narzędzi do zarządzania flotami, którzy już działają na naszym rynku, a w przypadku klientów indywidualnych z dość szerokim zestawem aplikacji wspierających kierowców. Podobny zakres usług oferuje np. Autokonto, a z kolei możliwość opłacenia przejazdu autostradami, parkowania czy zakupu ubezpieczeń zapewniają m.in. SkyCash, mPay czy niektóre aplikacje bankowe.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies