Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
IdoSell wprowadza nowe rozwiązanie. Sklepy mogą uruchamiać sprzedaż subskrypcyjną

Narzędzie ma pomóc sprzedawcom zatrzymać konsumentów. Ci ostatni zaoszczędzą czas podczas zakupów

Operator platformy sklepowej IdoSell udostępnił sprzedawcom nowe rozwiązanie: handel w modelu subskrypcyjnym. Funkcja jest wbudowana w panel sprzedawcy i można ją szybko aktywować.

Przeczytajcie także: Allegro Pay zmienia zasady spłaty zadłużenia

Usługa zakupów subskrypcyjnych ma pomóc zarówno sprzedawcom, jak i klientom. Ci ostatni zaoszczędzą czas i zyskają wygodne narzędzie zakupowe. Może się to przydać, gdy kupuje się dany produkt cyklicznie, a tak jest np. z karmą dla zwierząt, środkami higienicznymi czy kosmetykami. Z kolei sklep dzięki subskrypcjom może zatrzymać u siebie konsumenta. Zamówienie ponawiane jest tak długo, jak wynika z umowy sklepu z klientem.

Przeczytajcie także: Firma Blue Media zamknie spółkę Autopay Europe na Litwie

Rozwiązanie subskrypcyjne połączone jest z IdoPay, szybkimi płatnościami należącymi do IdoPayments (podmiot ten oraz IdoSell należą do jednej grupy). Pod koniec 2022 roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że IdoPayments uzyskało licencję krajowej instytucji płatniczej. Firma przekonywała wówczas, że pomoże to rozwinąć działalność na rynkach Unii Europejskiej.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies