Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
IdoSell wesprze sklepy internetowe w rozpoczęciu sprzedaży transgranicznej. Dzieli się know-how i udostępnia moduł do tłumaczeń automatycznych

Wsparcie IdoSell ma pozwolić przyspieszyć start sprzedaży na innych rynkach o kilka miesięcy i przynieść kilkanaście tysięcy złotych oszczędności

Platforma sklepowa IdoSell pochwaliła się wprowadzeniem usługi wspierającej sprzedawców w rozwoju swojej działalności na rynkach zagranicznych. W ramach pakietu "Crossboarder z IdoSell" właściciel sklepu wskazuje kraj, w którym chciałby rozpocząć sprzedaż, a konsultant prowadzi go przez ten proces. Przedstawiciele platformy przekonują, że w ten sposób właściciele sklepów zaoszczędzą nawet kilkanaście tysięcy złotych i przyspieszą swój start za granicą o kilka miesięcy.

Przeczytajcie także: IdoSell nawiązuje współpracę z Shopee

W ramach usługi udostępniono moduł tłumaczeń automatycznych, który pozwoli szybko dostosować ofertę do obcojęzycznych klientów. Dodatkowo IdoSell dzięki się z właścicielami sklepów swoją wiedzą na temat innych rynków, podpowiadając, na które integracje, spośród kilkudziesięciu dostępnych w ramach platformy, warto się zdecydować przy starcie w danym regionie.

Przeczytajcie także: IdoSell przejmuje kontrolę nad węgierskim Shoprenterem

Przy wsparciu IdoSell właściciele sklepów mogą szybko połączyć się z dostawcami usług logistycznych (np. Meest, Packeta, Frisbo), zacząć oferować popularne metody płatności (w tym Klarna, Stripe, PayPal). Mogą też zintegrować się marketplace’ami (m.in. Cdiscount, Amazon) czy porównywarkami (np. Guenstiger.de , Geizhals.de, Heureka.cz , Compari.ro, Argep.hu, Skroutz.gr) oraz znaleźć pracowników, którzy obsłużą klientów z danego państwa w ich ojczystym języku (partnerska oferta z Expandeco).

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: E-COMMERCE

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies