Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut wprowadzi nowy plan taryfowy. Opcja Ultra ma być najdroższa i zawierać 5-proc. moneyback

Fintech zamierza poszerzyć ofertę wiosną tego roku, początkowo w Wielkiej Brytanii

Revolut poszerzy listę planów, z których mogą korzystać klienci. Popularny fintech zapowiedział, że wiosną br. wprowadzi do oferty konto Ultra, które ma być jego najdroższą propozycją. Początkowo produkt ma się pojawić w Wielkiej Brytanii, czyli na największym rynku Revoluta.

Przeczytajcie także: Shoper z nową usługą dla sklepów online

Na razie nie jest jasne, ile trzeba będzie zapłacić za nową usługę i jakie korzyści będą wynikać z tego planu. Firma za pośrednictwem swojej strony zachęca jednak do zapisywania się na listę oczekujących, a nagrodą za to ma być moneyback wynoszący 5 proc. w pierwszym miesiącu funkcjonowania Ultra.

Anonsując nowy plan za pośrednictwem Twittera fintech dał do zrozumienia, że klientów korzystających z nowej propozycji czekają benefity m.in. w zakresie podróżowania czy inwestowania. Warto przypomnieć, że przed rokiem Revolut nawiązał współpracę z wyszukiwarką tanich lotów – Kiwi.com, wcześniej natomiast udostępnił klientom funkcję Stays do rezerwowania miejsc noclegowych. Platforma umożliwia też handel akcjami, metalami szlachetnymi czy kryptowalutami.

Przeczytajcie także: Amazon wprowadza abonament na leki

Obecnie w Polsce Revolut oferuje klientom cztery plany. Darmowy nosi nazwę Standard. Najtańszym płatnym jest Plus za niespełna 15 zł miesięcznie. Kolejna opcja to Premium za prawie 30 zł miesięcznie, a najdroższa, póki co, opcja nosi nazwę Metal – trzeba za nią zapłacić blisko 50 zł miesięcznie. Użytkownik tego planu może liczyć m.in. na moneyback za płatności kartą.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies