Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Amazon wprowadza abonament na leki. Klienci Prime zapłacą za niego 5 dolarów miesięcznie

Aby otrzymać w ramach abonamentu leki z listy, pacjent musi na nie mieć ważną receptę

Amazon uruchomił nową usługę dla członków programu Prime. Rozwiązanie RxPass daje dostęp do kilkudziesięciu leków, za który klient będzie wnosił stałą opłatę: pięć dolarów miesięcznie (obecnie to niespełna 22 zł). Na razie rozwiązanie działa wyłącznie na rynku amerykańskim.

Przeczytajcie także: PKO BP i Soneta integrują systemy

Na liście medykamentów znaleźć można leki generyczne, czyli odpowiedniki oryginalnych produktów. Pod względem składu czy działania nie różnią się one od tych oryginalnych, inne są nazwa czy opakowanie. Wśród udostępnionych środków znalazły się te używane przez alergików, diabetyków, pacjentów cierpiących z powodu nadciśnienia czy choroby Parkinsona. Dostęp do usługi uzyskuje się przez aplikację lub serwis internetowy Amazona. W każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji.

Dostęp do leków nie oznacza, że pacjent może je bez ograniczeń zamawiać – do tego potrzebna jest ważna recepta. Dobieranie medykamentów można konsultować ze specjalistami dostępnymi przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Leki będą dostarczane do domu klienta za darmo. Amazon zaznacza też, że korzystanie z tego rozwiązania nie wiąże się z pobieraniem pieniędzy z ich ubezpieczenia zdrowotnego: wszystko odbywa się w ramach abonamentu.

Przeczytajcie także: Zmiany w regulaminie Allegro Pay

Sama usługa Prime jest już dość mocno obecna także poza USA: w pozostałych krajach Ameryki Północnej, Europie czy Azji. W ramach abonamentu klient zyskuje opcję darmowej i szybkiej dostawy wybranych produktów z platformy Amazona, dostęp do streamingu filmów czy biblioteki gier. Do Polski program zawitał w październiku 2021 roku w cenie 49 zł, jeśli klient opłaci jednorazowo roczną subskrypcję.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies