Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Amazon Prime będzie droższy w Europie Zachodniej. Polscy klienci na razie nie muszą się obawiać podwyżek

Ceny usługi rosną m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech. Firma tłumaczy to inflacją

Amazon poinformował swoich klientów w Europie Zachodniej, że od 15 września zmienią się ceny usługi Prime – zarówno opłacanej w cyklu rocznym, jak i za pomocą comiesięcznych opłat. Nowy cennik będzie obowiązywał starych klientów, gdy odnowią subskrypcję. Firma tłumaczy to rosnącą inflacją i podnoszącymi się kosztami operacyjnymi. Na razie w Polsce nie są planowane podwyżki.

Przeczytajcie także: W Polsce pojawi się aplikacja do inwestowania społecznościowego

Polski oddział prasowy amerykańskiej korporacji zapewnił, że klienci będą informowani z wyprzedzeniem, jeśli Amazon postanowi podwyższyć u nas ceny Prime. Obecnie w planie rocznym za rozwiązanie trzeba zapłacić 49 zł, a przy comiesięcznych opłatach jest to niespełna 11 zł. Na tle innych państw to atrakcyjna oferta. Dla przykładu w Wielkiej Brytanii klienci płacą teraz 79 funtów za roczny abonament, a po 15 września będzie to 95 funtów. We Francji roczna opłata wynosi 49 euro, ale niebawem będzie to prawie 70 euro. Z kolei za Odrą cena wzrośnie z 69 do niespełna 90 euro. Podwyżki wynoszą zatem kilkadziesiąt procent.

Przeczytajcie także: PKO BP rozbudował iPKO biznes

Program Amazon Prime do Polski zawitał w październiku 2021 roku. Jego członkowie mogą liczyć przede wszystkim na szybkie dostawy, nawet następnego dnia, i to bez minimalnej wartości zamówienia. Użytkownicy mają też dostęp do filmów i seriali, w tym oryginalnych produkcji Amazona, w ramach serwisu Prime Video oraz darmowych gier w ramach Prime Gaming. Usługę można testować za darmo przez 30 dni, a subskrypcję anulować w dowolnym momencie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies