Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zmiany w PeoPay dla nastolatków. Nowy wygląd i katalog usług widocznych w aplikacji

W nowej wersji aplikacji młodzi znajdą już tylko te funkcje, z których mogą korzystać

Pekao zaktualizowało swoją aplikację PeoPay, tak aby dopasować ją do potrzeb nastolatków. Młodzi użytkownicy zetkną się z nowym wyglądem apki, a znajdą w niej tylko te funkcje, z których mogą korzystać.

Przeczytajcie także: Pekao z ofertą dla graczy

Mowa o rozwiązaniu do młodzieży, a więc osób, które "wyrosły" już z dziecięcej aplikacji PeoPay Kids, stworzonej z myślą o dzieciach do 13 r.ż., ale wciąż niepełnoletnich. Do tej pory osoby między 13 a 18 rokiem życia zyskiwały dostęp do standardowej apki PeoPay (takiej jak dla dorosłych użytkowników). Wszystkie ekrany wyglądały tak samo, a młodzi klienci widzieli wszystkie dostępne dla dorosłych funkcje. Część z nich była jednak w tej wersji apki nieaktywna.

Przeczytajcie także: Nowości w PeoPay

Teraz zmieniono wygląd aplikacji dla tej grupy wiekowej, a nastolatkowie znajdą w niej tylko te usługi, które odpowiadają ich wiekowi. Będą więc mieli dostęp do Blika, płatności telefonem, wybranych przelewów, zakupu biletów komunikacyjnych czy doładowań telefonu. Powinno to być znacznie bardziej czytelne i użyteczne niż ekrany z wszystkimi funkcjami dostępnymi dla dorosłych, z których część jest nieaktywna. Dodatkowo młody użytkownik może też spersonalizować swoją aplikację, wybierając preferowany przez siebie awatar.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies