Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Sklep online delio z nowym obszarem dostawy. Zakupy będą dostarczane w nocy

Zamówienia w markecie online można składać zarówno w aplikacji, jak i przez stronę internetową

Sklep internetowy delio zdecydował się wprowadzić nowy model dostaw, dzięki któremu będzie mógł dotrzeć do osób dotychczas nieobjętych obszarem dostawy. Klienci zamieszkujący poza aglomeracjami będą mogli zamówić zakupy z dostawą w nocy lub rano. Oferta sklepu obejmuje 4 tys. produktów, w tym warzywa, nabiał czy chemię gospodarczą.

Przeczytajcie także: Santander wprowadza licznik śladu węglowego

Spółka Lite e-Commerce, rozwijająca delio i wchodząca w skład grupy Żabka, zapewnia, że zamówienia składane do południa będą realizowane przez kurierów od 2.00 do 8.00, a te złożone po 12.00 doczekają się realizacji po 8.00 (także w soboty). Klient może robić zakupy zarówno przez stronę internetową, jak i z pomocą aplikacji. Firma dodaje, że na razie nie będzie możliwe zamówienie świeżych mięs oraz ryb i bardzo ciężkich produktów.

W nowej odsłonie delio pojawi się m.in. w Zielonej Górze, Olsztynie, Lesznie czy Kaliszu, ale też w kolejnych miejscowościach położonych w pobliżu Warszawy. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, czy ta funkcja obejmuje jego miejsce zamieszkania, powinien wpisać adres w okienku w lewym górnym rogu strony supermarketu online lub zaznaczyć go pinezką na mapie w aplikacji delio.

Przeczytajcie także: PayEye wychodzi poza Wrocław

Warto dodać, że na klientów czekają kody rabatowe. Jeżeli wartość zakupionych produktów przekroczy 100 zł, wystarczy wpisać kod "RANO", który pozwala zaoszczędzić 30 zł. Każdy klient może z tego skorzystać 15 razy, więc łącznie zaoszczędzi 450 zł. Akcja trwa do 30 listopada, a jej regulamin jest dostępny na delio.com.pl.

Na temat samego delio więcej przeczytacie w tym tekście.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies