Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zmiany w spółce Digital Fingerprints. Dotychczasowego prezesa zastąpiła Agnieszka Szopa-Maziukiewicz z BIK

Były prezes fintechu specjalizującego się w biometrii behawioralnej, pozostanie w spółce tylko do końca listopada

Krzysztof Raczyński, który w spółce Digital Fingerprints pracuje od połowy 2017 r., a na jej czele stoi od września 2020 r., zrezygnował ze stanowiska i odchodzi z firmy. Informację cashless.pl potwierdziło biuro prasowe Biura Informacji Kredytowej, które kilka miesięcy temu zainwestowało w fintech z portfela funduszu mAccelerator.

Przeczytajcie także: BIK przejmuje Digital Fingerprints

– Krzysztof Raczyński złożył rezygnację z funkcji prezesa Digital Fingerprints z dniem 18 sierpnia 2022 r. i pozostanie w spółce do końca listopada 2022 r. Jednocześnie jej rada nadzorcza podjęła decyzję o delegowaniu jej przedstawicielki Agnieszki Szopy-Maziukiewicz do czasowego pełnienia funkcji prezesa Digital Fingerprints – czytam w informacji służb prasowych BIK nadesłanej w odpowiedzi na moje pytanie w tej sprawie.

BIK dodaje, że wszelkie projekty i procesy realizowane przez DFP będą kontynuowane bez zmian. – Celem BIK jest zachowanie ciągłości działania i dynamiczny rozwój spółki szczególnie w obszarze budowy i promocji sektorowego rozwiązania opartego o biometrię behawioralną dla rynku finansowego, również na rynkach międzynarodowych – napisało biuro prasowe BIK.

Przeczytajcie także: Biometria behawioralna trafi do e-commerce

Digital Fingerprints to polski startup, w który kilka lat temu zainwestował mAccelerator, fundusz powołany przez mBank do inwestycji i rozwoju fintechów. Wiosną bieżącego roku mAccelerator wyszedł z inwestycji, a DFP został przejęty przez BIK. Na bazie platformy rozwijanej przez DFP BIK chce stworzyć sektorowe rozwiązanie do biometrii behawioralnej, z którego korzystać mogłyby wszystkie banki działające na polskim rynku. Biometria behawioralna to technologia, umożliwiająca identyfikację klienta po tym, jak korzysta z komputera czy smartfonu i zwiększa bezpieczeństwo bankowości elektronicznej.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies