Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zmiany w spółce Digital Fingerprints. Dotychczasowego prezesa zastąpiła Agnieszka Szopa-Maziukiewicz z BIK

Były prezes fintechu specjalizującego się w biometrii behawioralnej, pozostanie w spółce tylko do końca listopada

Krzysztof Raczyński, który w spółce Digital Fingerprints pracuje od połowy 2017 r., a na jej czele stoi od września 2020 r., zrezygnował ze stanowiska i odchodzi z firmy. Informację cashless.pl potwierdziło biuro prasowe Biura Informacji Kredytowej, które kilka miesięcy temu zainwestowało w fintech z portfela funduszu mAccelerator.

Przeczytajcie także: BIK przejmuje Digital Fingerprints

– Krzysztof Raczyński złożył rezygnację z funkcji prezesa Digital Fingerprints z dniem 18 sierpnia 2022 r. i pozostanie w spółce do końca listopada 2022 r. Jednocześnie jej rada nadzorcza podjęła decyzję o delegowaniu jej przedstawicielki Agnieszki Szopy-Maziukiewicz do czasowego pełnienia funkcji prezesa Digital Fingerprints – czytam w informacji służb prasowych BIK nadesłanej w odpowiedzi na moje pytanie w tej sprawie.

BIK dodaje, że wszelkie projekty i procesy realizowane przez DFP będą kontynuowane bez zmian. – Celem BIK jest zachowanie ciągłości działania i dynamiczny rozwój spółki szczególnie w obszarze budowy i promocji sektorowego rozwiązania opartego o biometrię behawioralną dla rynku finansowego, również na rynkach międzynarodowych – napisało biuro prasowe BIK.

Przeczytajcie także: Biometria behawioralna trafi do e-commerce

Digital Fingerprints to polski startup, w który kilka lat temu zainwestował mAccelerator, fundusz powołany przez mBank do inwestycji i rozwoju fintechów. Wiosną bieżącego roku mAccelerator wyszedł z inwestycji, a DFP został przejęty przez BIK. Na bazie platformy rozwijanej przez DFP BIK chce stworzyć sektorowe rozwiązanie do biometrii behawioralnej, z którego korzystać mogłyby wszystkie banki działające na polskim rynku. Biometria behawioralna to technologia, umożliwiająca identyfikację klienta po tym, jak korzysta z komputera czy smartfonu i zwiększa bezpieczeństwo bankowości elektronicznej.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies