Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allegro usprawnia usługę One Fulfillment. Automatycznie zwróci pieniądze za nieodebrane przesyłki

Od 8 sierpnia, gdy wejdą w życie dziś wprowadzone zmiany w regulaminie, proces zwrotu środków zostanie zautomatyzowany

Allegro usprawnia swoją usługę One Fulfillment. Wprowadziło właśnie zmiany w regulaminie, ułatwiające zwrot pieniędzy za nieodebrane przesyłki. Gdy przesyłka wróci do magazynu Allegro, operator platformy e-commerce automatycznie zwróci klientowi pieniądze za zakup.

Przeczytajcie także: Koniec pilotażu One Fulfillment

Dotychczas w sytuacji, gdy klient nie odebrał przesyłki zamówionej z magazynu Allegro, platforma informowała o tym sprzedawcę, a dopiero ten zwracał pieniądze zamawiającemu. Od 8 sierpnia, gdy wejdą w życie dziś wprowadzone zmiany w regulaminie, proces zwrotu środków zostanie zautomatyzowany.

Przeczytajcie także: Darmowe zwroty z Allegro One Kurier

One Fulfillment to usługa, w ramach której operator platformy przejmuje od sprzedawców obowiązki związane z logistyką zamówień. Allegro magazynuje towary sprzedawców, kompletuje zamówienia, pakuje i wysyła je do klientów. Z perspektywy klienta plusem jest zaś skrócenie czasu dostawy – zamówienia złożone do godziny 20 wysyłane są jeszcze tego samego dnia. Dodatkowo można połączyć w ramach jednego zamówienia i dostawy zakupy u różnych sprzedawców korzystających z usługi One Fulfillment.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies