Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polskie ePłatności zakończyły rebranding spółki PayLane. Zobaczcie nowe logo gdańskiej firmy

Spółka PayLane, występująca teraz jako Polskie ePłatności Online, zachowała swoją odrębność prawną

Polskie ePłatności (jeden z pięciu największych operatorów terminali płatniczych w kraju), zastrzegł nowy logotyp. Choć nowy to może za dużo powiedziane. Zastrzeżony znak graficzny od wcześniej znanego odróżnia jedynie tło koła, na którym znajduje się skrót PeP – zamiast pomarańczowego jest ono zielone. Dotychczasowy i nowy logotyp wyglądają tak:

Jak podaje biuro prasowe PeP, zielonym logo posługuje się firma Polskie ePłatności, sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (w przestrzeni publicznej występuje jako Polskie ePłatności Online). W ten sposób została przemianowana przejęta kilka lat temu przez PeP spółka PayLane, specjalizująca się w obsłudze płatności w e-commerce.

Przeczytajcie także: Grupa Nets sfinalizowała przejęcie Polskich ePłatności

– Rebranding jest naturalną konsekwencją akwizycji. Proces ujednolicenia tych marek miał miejsce w lutym 2022 roku i nie niósł ze sobą żadnych formalnych konsekwencji dla klientów. Ze względu na ich komfort dawna spółka mimo zmiany nazwy zachowała odrębność prawną – dane takie jak numer KRS, Regon oraz NIP pozostają bez zmian – informuje biuro prasowe PeP.

Przeczytajcie także: Polskie ePłatności zrezygnują z marki PayLane

Warto przypomnieć, że Polskie ePłatności same stały się przedmiotem akwizycji ze strony duńskiej grupy Nets. Ta już wcześniej kupiła kontrolny pakiet udziałów w firmie Przelewy24 (jeden z liderów rynku płatności online w Polsce) a jeszcze wcześniej – w dwóch innych podmiotach specjalizujących się w płatnościach dla sklepów internetowych – Dotcard i eCard. W rezultacie w duńskich rękach znajduje się kilka firm i marek zajmujących się płatnościami w e-commerce. Wydaje się, że na dłuższą metę właściciel będzie dążył do uporządkowania tego stanu rzeczy, co może zakończyć się wycofaniem z rynku części brandów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies