Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Rebranding w NBP. Zobaczcie, jak wyglądają nowe logotypy

"Dbamy o wartość polskiego pieniądza" – to nowe hasło NBP

Narodowy Bank Polski zdecydował się na odświeżenie swojej identyfikacji wizualnej. Bank centralny będzie się teraz posługiwał nowym logotypem i hasłem. A elementy identyfikacji graficznej zostały wzbogacone o emblemat z wizerunkiem orła oraz budynkiem ze skarbcem i sztabami złota.

Przeczytajcie także: Dane NBP. Oszuści kradną rzadziej, ale więcej

O tym, że takich zmian można się spodziewać, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl już na początku tego tygodnia. Informowaliśmy Was wtedy, że NBP zastrzegł nowe znaki graficzne. W zaktualizowany logo banku kwadrat z napisem NBP został zmieniony na koło, nawiązujące do okrągłych drzwi skarbca Narodowego Banku Polskiego, z takim samym napisem. Użyty w logotypie krój pisma nie uległ zmianie.

Przeczytajcie także: Będzie nakaz przyjmowania płatności bezgotówkowych?

Z kolei nowe hasło bank centralnego brzmi: "Dbamy o wartość polskiego pieniądza". A wprowadzony do użycia emblemat prezentuje się następująco:


KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: REBRANDING, NBP

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies