Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa kampania Polski Bezgotówkowej. Spoty "Koleżanka" i "Miasteczko" będą emitowane m.in. w ogólnopolskich telewizjach

Kampania telewizyjna będzie też wspomagana działaniami w internecie

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną kampanię reklamową. W jej ramach przygotowano dwa spoty reklamowe. Pierwszy z nich pt. "Koleżanka" kierowany jest do konsumentów i zachęca ich do korzystania z płatności elektronicznych. Drugi pt. "Miasteczko" jest skierowany do firm i pokazuje korzyści z zainstalowania terminala płatniczego.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa zaprasza na kongres

– W naszej komunikacji chcemy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że płatności bezgotówkowe są dla każdego, a otwarcie się na nie niesie za sobą szereg korzyści. Dzięki prowadzonym działaniom docieramy do dwóch, kluczowych z punktu widzenia fundacji, grup docelowych: konsumentów i przedsiębiorców. Oba spoty reklamowe łączy nasza wspólna sprawa, czyli dbałość o bezpieczeństwo płatności i wygodę – powiedział dr Paweł Widawski, wiceprezes Polski Bezgotówkowej.

Przeczytajcie także: Już 17 czerwca premiera Mapy polskiego fintechu 2021

Spoty reklamowe będą emitowane do końca lipca bieżącego roku. Będzie można je zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP1 i TVP2, TVN i Polsat, a także w niektórych stacjach tematycznych. Dodatkowo kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami w internecie.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies