Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Raty od Klarny dostępne w każdym sklepie internetowym. Fintech wprowadza nową usługę dla swoich brytyjskich klientów

W ramach usługi Pay in 3 Klarna umożliwia rozłożenie płatności na trzy bezodsetkowe raty

Klarna poinformowała, że od dziś jej brytyjscy klienci mogą rozkładać na bezodsetkowe raty płatność za zamówienia złożone w dowolnym sklepie internetowym. Usługa jest dostępna dla klientów, którzy będą robić zakupy bezpośrednio z aplikacji Klarny.

Przeczytajcie także: Klarna wprowadzi rachunki bankowe

Fintech oferuje swoim klientom usługę Pay in 3, dzięki której mogą rozłożyć płatność za zakupy na trzy bezodsetkowe raty. Dotychczas z tej metody finansowania można było korzystać tylko u sprzedawców będących partnerami fintechu. Uruchomiona dziś Shopping app umożliwia natomiast Brytyjczykom odroczenie płatności za dowolny zakup w e-commerce. W tym celu należy za pośrednictwem aplikacji fintechu zrobić zakupy w wybranym przez siebie sklepie, wskazać Klarnę jako metodę płatności i zatwierdzić harmonogram spłaty. W aplikacji wyświetli się karta kredytowa jednorazowego użytku z limitem o wartości planowanego zakupu. Dane z tej karty należy skopiować przy płatności.

Przeczytajcie także: Allegro kończy współpracę z PayPo

Użytkownicy aplikacji mogą również liczyć na dodatkowe funkcje takie jak tworzenie spersonalizowanych list życzeń, podpowiedzi zakupowe bazujące na dotychczasowych zamówieniach klienta czy powiadomienia o obniżkach cen. Za pomocą aplikacji można również mieć wgląd w swój budżet czy zarządzać wydatkami.

Aplikacja z funkcją zakupową już wcześniej została udostępniona klientom ze Stanów Zjednoczonych, Australii i Szwecji. Mogą z niej korzystać użytkownicy smartfonów w systemami iOS i Android.

Klarna to najdroższy europejski fintech. Jak mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, jej wycena może wkrótce sięgnąć 40 mld dolarów. Najbardziej znana jest z oferowania usługi kup teraz, zapłać później (buy now, pay later lub BNPL), która w ostatnim czasie dynamicznie zyskuje na popularności.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies